Recenzie (412)
Bounty (2019)
Snaha o detskú naivitu je vtipná, kútiky úst budú smerovať nahor. Animácia je low budget odporná. Postavy vyzerajú ako krabice s končatinami. To však nie je hlavný problém. Herec, ktorý narozprával otca pôsobí akoby ho tesne pred nahrávaním zobudili a veľmi sa mu do tohto projektu nechcelo. Znudený, a napriek tým pár minútam, veľmi dlhý film.
Bright: Duše samuraje (2021)
Priveľmi pomaly plynúca jednohubka. Dej je prostučký a keby sa zdynamizoval mal by film tak 20 minút. Štýl je však veľmi príjemný a postavy pôsobia osobnejšie, i keď animácia je strnulá.
Žádné prudké pohyby (2021)
Soderbergh pri písaní scenára pôsobí rovnako ako postava Cheadla. Nemá dosť, kombinuje a prekrúca. Snaha šokovať ide až za hranicu únosného. Pri dvadsiatom twiste a snahe niekoho podfúknuť stráca význam ďalej sledovať dej, lebo reálne je dôležitých posledných pár minút filmu, tesne pred záverečnými titulkami - keďže už nie je čas na zvraty.
Major Grom: Morový doktor (2021)
Dumaj, dumaj! Po hodinke film stráca dych a scenáristi dumajú až príliš. Z filmu sa stáva nezábavna motica lacných masiek a dementných dialógov. Najfascinujúcejšie na filme, že najväčší zločinec je ten kto zabíja oligarchov, no ich trestné činy nerieši nikto a na plebs sa pozerá ako na zvieratá, ktoré žijú v stokách.
Lužifčák (2018) (relácia)
Videl som cez sto dielov a zväčša to bolo super. Avšak čím dlhšie vysielané, tým je Lužina otravnejší. Načo pustiť hosťa k slovu, keď on vie všetko lepšie a presnejšie. Mnoho dezinformácií a nepresností rozpráva, no aspoň má komu skákať do reči.
Skvělé zprávy (2017) (seriál)
Prihliadnuc na to, že dve hlavné ženské nevedia hrať a sú zväčša neskutočne otravné, veľmi príjemný seriál.
The Death and Return of Superman (2019)
Spojenie filmov The Death of Superman (2018) a Éra Supermanů (2019). Prvá polovica je svižná, citlivejšia s výborným bojom proti Doomsdayovi. Druhá polovica je slabšia, absolútne stráca feeling prvého dejstva.
Vládci vesmíru: Odhalení (2021) (seriál)
Cyber swords&magic, pri ktorom si poviete wtf v pravidelnej kadencií. Osemdesiatky z toho strieľajú ako magické lasery z bárzjakých palíc. Vesmírna radosť je Skeletor, ktorého dabuje Mark Hamill, čo je sedí ako prilba na bojovej mačičke. Je to tupé, ale je to cool.
Team Darryl (2018)
Neskutočné suchý humor, ktorý je postavený na tom, že Jeff Goldblum sa chová...., nuž ako Jeff Goldblum. Jemne dementné, avšak stále so šarmom. Škoda, že vtip už raz bol povedaný a toto je iba jeho opakovanie.
Marvel Rising: Battle of the Bands (2019) (TV film)
Hlúpučké, rovnako ako ostatné Marvel Rising. Disney vie, komu sériu adresuje a sladký dievčenský spev a trampoty tínedžerov stačia. Akcia kolísavá, občas fajn a občas hrozne hlúpa. To je asi definícia všetkých Marvel Rising - občas fajn a občas hrozne hlúpe.