Obľúbení skladatelia (10)
Můj nejoblíbenější skladatel. Tenhle pašák skládá neuvěřitelný fláky :D Neskutečné soundtracky z filmů Střihoruký Edward a Beetlejuice.
Pee-Weeho velké dobrodružství, Beetlejuice, Batman, Střihoruký Edward, Batman se vrací, Ukradené Vánoce, Přízraky, Mars útočí!, Muži v černém, Ospalá díra, Muži v černém 2, Velká ryba, Mrtvá nevěsta Tima Burtona, Karlík a továrna na čokoládu, Alenka v říši divů, Ocelová pěst, Temné stíny, Muži v černém 3, Frankenweenie: Domácí mazlíček
Sám doma a Harry Potter - nejlepší soundtracky od něj, co jsem zatím slyšel.
Nejlepší skladba co složil je Time
Alan Silvestri
Najlepšie filmy:
Forrest Gump (1994)
Návrat do budúcnosti (1985)
Predátor (1987)
Howard Shore
Najlepšie filmy:
Sedem (1995)
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Thomas Newman
Najlepšie filmy:
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Zelená míľa (1999)
Americká krása (1999)
John Powell
Najlepšie filmy:
Shrek (2001)
Bournovo ultimátum (2007)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Steve Jablonsky
Najlepšie filmy:
Transformers (2007)
Ostrov (2005)
More v plameňoch (2016)
James Horner feat. Leona Lewis - I See You (Cosmic Gate Remix)
Za soundtrack k filmu Hostitel