Recenzie (4 692)
Láska na stráženie (2004)
Příšerná zhovadilost, která hraničí s trapností českých pohádek. Jakákoliv podobná komedie nemusí být hned Deník princezny, ale nějaké základy funkční komedie by tu být mohly. Tady není fakt nic. Whitaker je možná solidní herec, ale režisér není ani průměrný.
Drtič mozků (1993)
Občas je to trochu vtipný a Teri Hatcher vypadá skvěle...ale na alespoň trochu slušný a koukatelný film to opravdu nestačí.
Clarice (2021) (seriál)
Něco tak nudného, nezajímavého a plného vaty jsem snad neviděl. Seriál by se chtěl chytit slavné značky, jenže místo toho nezvládá srovnání vůbec v ničem ani s těmi nejobyčejnějšími kriminálkami. Od ultranudné Rebeccy Breeds po příšerný scénář.
Godzilla tai Space-Godzilla (1994)
Od bitvy s vesmírnou Godzillou jsem čekal větší zábavu. Rozhodně je zábavnější předchozí díl, s MechaGodzillou. V porovnání s nejhoršími díly série je tohle ale stále koukatelná a zábavná záležitost.
Hranice lásky (2022)
Civilní, intimní (ale ne pornografické), funkčně a báječně zahrané i zrežírované. Těch 90 minut filmu sice ubližuje a pro větší dokreslení bych si ještě 20 minut navíc dokázal představit, ale ten emocionální dopad v podobě rozkladu vztahu ve druhé polovině je parádně depresivní.
Beštia (1998)
Tohle nezachrání ani Charlie Sheen. Příšerný look jak z nejohranější VHSky, odpadový scénář a celkově příšerný "thriller", který nemůže bavit snad vůbec nikoho. Jsem velkým fanouškem Alberta Pyuna, to nemohu říct!
Gueules noires (2023)
S odřenými uši bych dal 3, ale z těch 103 minut je vyloženě dobrých tak 30. Celkem mě bavilo netradiční seznámení s monstrem. Čekali jsme na něj sice skoro hodinu, ale od té doby to byla naháněčka. A nutno dodat, že si potvoru můžete pěkně prohlédnout. Bohužel je to ale i škoda, protože její design je sice děsivý, když vidíme jen náznaky, ale jakmile přijde s plnou polní na scénu, vypadá trochu jako ty nejstarší filmy Godzilly, ve které se do obleku nasoukal nějaký chudák. A stejně tak nepovedených je posledních 20 minut, kde sledujeme jen profesora chodící od jedné zdi ke druhé a překládá si symboly. Scénář tu je prostě strašný fail. Taky vám ten "velkej" na kresbě připomněl Cthulhu? Škoda, takový závěr by byl zatraceně cool.
Mavericks: Na divokej vlne (2012)
Béčkový drama o sportu, který není divácky moc atraktivní. Tedy pokud tam netrajdá Keanu Reeves. Všichni tu tak moc chtějí dojímat, že to ve finále nejde ani při smrti jedné z postav. Kluk je herecký pako a Butler znuděný a přišel si pro pár dolarů. Nudná rutina bez nápadu.
Let's Dance 2: Street Dance (2008)
Bez Tatuma je ta série o třídu horší. Channing sice dorazí, ale jen na úvod a místo toho sledujeme nějakou jeho nesympatickou kámošku, která je ještě horší herečka než Tatum. Úspěch jedničky byl založen na chemii mezi Dewan a Tatumovi, jejich romantickým vztahu a klišoidním příběhu o chuďasovi a bohatý holce. Tady už není vůbec nic z toho a kdykoliv se netančí, je to lobotomie. Tanečníci tu jsou sice solidní a závěr v dešti efektní, ale je to jen malá náplast.
Pokémon. Prvý film - Najmocnejší pokémon (1998)
Moc dlouhé na funkční díl seriálu, moc krátké na solidní film. První film má prostě jen vydělat peníze a svést se na legendárním seriálu. Čistě příběhově je sice do seriálu lehce zasazený, ale nemá na události klasického Ashova putování žádný dopad. A příběh, vzhledem k tomu, že tu jsou nejsilnější Pokémoni, stojí za starou belu. Na seriál se to nechytá ani zdaleka.