Recenzie (1 490)
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
To ako jedna kopija rozbila tú druhú bola hlúposť ako traky. Hlavný boss prehral kôli tomu, že mal šupácku kopiju (tá druhá bola nechutne overpowered), no super.
The Last of Us - Hledej světlo (2023) (epizóda)
Neuveriteľne nepodarený diel. Ellie uleteli všetky muchy a je celý čas depresívna, čo ma znechutilo a vôbec ma následne nezaujímali keci Joela. Keďže som bol 100% spoiler-free, netušil som k akému rozuzleniu smerujeme a keď som sa ho dozvedel, veľmi ma sklamalo a nasralo pretože ani jedna alternatíva neposkytovala happyend len poondiaty hnusný badend a keď som bol dovtedy v nasratej depresii (z horeuvedených dôvodov) po kolená, tak to čo sa udialo od stretu z Fireflies až do konca, ma do nej vrazilo po krk.
The Last of Us - V časech nouze (2023) (epizóda)
joj, nasmial som sa tak extreemne (pripitý... :), na tej scénke s jeleňom a chlapíkmi, it was soooo funny lol ♥♥♥ x'D................................................. this was fffuckin epppic episode
The Last of Us - Nakažení (2023) (epizóda)
Perfektný začiatok s tou profesorkou, nebotyčný ! Tie dojmy z toho... Pre toho kto je empatický ovšem, pretože niekto tu napísal: "Nebýt toho nadbytečného úvodu, ve kterým oproti prvnímu dílu už žádný smysl nevidím." .... x'D
Silo - Hanna (2023) (epizóda)
Podarilo sa im na konci vyraziť mi na moment dych (skok)... jeez. Tento seriál je neuveriteľný, I love it so fakin mač ♥ :)
Silo - Strážcovia ohňa (2023) (epizóda)
so effin good !
Silo - Stroje (2023) (epizóda)
this was fffakin incredible...
Silo - Holstonova voľba (2023) (epizóda)
To je taká pparáda, parádka, super, sssuper xD, I lllove it (:
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Snyder revealed that the film will have an R-rated extended cut, set to release before The Scargiver, in addition to its original PG-13-rated cut .................. 1* = u'r patttthetic
Limembeo (2022)
lacike píše "starého dedka" a herec mal, keď sa natáčalo, 53-52 rokov..... xDD.... dedulo x'D