Recenzie (1 490)
Triangle (2009)
***spojlery*** Och, do čerta! Tak, ako ma to spočiatku (resp. v druhej tretine) nadchlo, tak ma to v 3. tretine veeeľmi sklamalo jednou nelogičnostou za druhou. Snáď sa tomu nedalo vyhnúť a scenárista zvolil najmenej zlú zo všetkých možných alternatív. Ale skôr sa mi zdá, že vybral komerčne naľúbivejšiu možnosť... Tha nech pália do hája! Blbci. :) Také trápne iracionálne chovanie tej dory, oooch :) .(PS: možný koniec časovej sľučky: na lodi sa nakupí toľko mŕtvol, že sa potopí alebo keď ten kopec uvidia tamtí, tak na ňu radšej nenastúpia, heheh.)
The Treasure Hunter (2009)
No keby som mal tak do 16 rokov, asi by sa mi to páčilo veľmi... Je to skrátka príliš detinské, súboje, príbeh a vôbec všetko. Taký film na poobede do telky.
Nindža zabijak (2009)
Aaanooo, to je ono, skvelé. Výdobitky techniky - CGI - umožňujú to, o čom mohli v minulom storočí filmári a diváci len snívať. Aj kôli tomu sú nindža filmy z tej doby relatívne suché. Čo sa týka kritizovania, JohnRambo to vyjadril dobre a tí čo prílíš kritizujú nepochopili ciele a zmysel tohto filmu a čudujem sa im že ho vôbec začali sledovať._________________update okt.2012: ja som xuj, prvýkrát som to videl ako camrip myslím a trvalo my dva a pol roka kým ma napadlo si pozrieť bdrip :) .. a taký dobrý film to je, už pri camripe som mu dal 5 hviezd
Mentalista (2008) (seriál)
v druhej sérii je nový hudobný doprovod a je lepší, je skvelý.
Muži, čo čumia na kozy (2009)
Taká trápna somarina. Na jednej strane ukazujú, že paranormálne javy existujú a aj ich zámerné vyvolanie je možné, na strane druhej ale sa z toho zároveň robí posmech a tí ktorí sa tomu venujú su zobrazovaní ako imbecili, blbečkovia apod. "nič z toho nebolo pravé" ,povie Bill (o celom ich parapsycho výcviku), ale hlavne že dokázali pohľadom zabiť kozu, či telepaticky presne určovať veci. Vlastne to korešponduje s postojom k týmto javom v skutočnosti (ale to je isto len zaujímavá náhoda, nie zámer).
ExTerminators (2009)
Celkom podarený filmík. Prehliadaný. Dokonca ani titulky naň nie sú. 3 hviezdičky si zaslúži + 1 naviac za obsadenie. V jednej z hlavných úloh Amber Heard. (13.1.2010)
Biela smrť (2009)
to bolo dobré na začiatku, prestrelka v lietadle nad antarktídou :) , retards. Pod 3 hviezdy si ten film nezaslúži. Príbeh plus Kate za tri * a 4. * za Antarktídu
Mulan: Legenda o bojovníčke (2009)
Strašne dobrý film. Podľa mňa optimálne nadávkované emočné scény, byť ich ešte viac, už by to bolo patetické. A Vicky Zhao, je báječná, vie hrať a je thaaaká pekná :) .Minimálne 4 hviezdičky sú naprosto oprávnené. Skutočne dôstojné spracovanie, ktoré si veľká legenda o Mulan aj zaslúži. Čína, gratulujem. (Na záver dodám, že tam nie je až tak veľa vojnových scén ani kung-fu resp. nie sú spektakulárne , to aby ste neboli sklamaní z očakávania. Stručne povedané, tento film je viac jin-ový ako jang-ový :)
Upírske denníky (2009)
Báječný anime-like film. 5 hviezdičiek je málo... Vy, čo dávate 3 a menej zvjozd, something's wrong with you, mali by ste sa liečiť alebo čo :))
Akty X (1993) (seriál)
Ach, keby len tá scullyová nebola taká ťažkopádna a zadubená. Chytal som z nej nervy, nemehla :)