Recenzie (1 485)
Asphalt City (2023)
sociálne a inak uvedomelý Sean Penn, hraje o5 "takúto rolu", uľavujúci si tak svedomiu, keďže celoživotne si žije ako bohatý buržuj hedonista a bonviván......... lol
Kamui, ninja na útěku (2009)
je mi smiešne ako niekomu vadí "drátovanie" v kung-fu filmoch, dokonca v nindža filmoch, lol, WTF meeen x'''D ........................ iný zas nevidí kvalitatívny rozdiel medzi týmto a Shinobi (2005), jeeez...
Duna: Časť druhá (2024)
btw........ kto to videl len raz, I feel sry 4 your loss.............. uniklo ti toho toľko veľa . . .
Poker Face - Budoucnost sportu (2023) (epizóda)
Znova to opakujem, ale kvalita tak zázračne stúpla od 3-4 dielu že .... až. Od vtedy je jeden diel lepší ako druhý a je to super :)
Poker Face - Čas opic (2023) (epizóda)
Od tretieho resp 4. dielu kvalita podstatne stúpla. Bola čoho infúzia, peňazí alebo ja neviem. xD
Poker Face - Odpočívej v železe (2023) (epizóda)
Toto bol super diel, veeery atmospheric. A Chloe bola taká charizmatická že som mal tendenciu jej pomaly aj vraždu odpustiť xD
Madame Web (2024)
Lol, som v 5. minúte a tie CGI efekty "nindža ľudí" ako skáču po stromoch sú trestuhodne úbohé a lacné!
Irské přání (2024)
"Lindsay Lohan už je stařena" by filipvrbik.... x'D
Mladá dáma (2024)
Najlepšia rozprávka I ever frikin saw! A to riadne brutálna, "unrated".
Scrambled (2023)
"Srandovný" film leboo akoo, veľké vyvrcholenie, veľký happyend a víťazstvo v čom to akože, že sa podarilo dať si zmraziť eggs a predĺžiť si tak možnosť slutovať až dakde ku päťdesiatke? Neodsudzujem to, len je trochu smiešne že z toho urobili jadro filmu lol.