Recenzie (1 489)
Recept na lásku (2018)
Úseky s Haydenom a Emmou za minim. 4** (oboch mám rád a o5, tak ako kedysi v Jumperovi chémia bola "reálna"... :), ale tie ostatné za 3**
The Basement (2018)
1* dávam za záver s myšou..
451 stupňů Fahrenheita (2018) (TV film)
toto hodnotenie tu je tak neobjektívne že lol (a tým nemyslím moje ofc :))
Girl in the Box (2016) (TV film)
Bolo koze dobre, išla sa na ľad šmýkať (stopovanie...) (film podľa skutočného príbehu ------------------------------------------------- https://en.wikipedia.org/wiki/Kidnapping_of_Colleen_Stan)
Drahý diktátor (2017)
Super. Dokonca bol spomenutý Maniac cop 2, kedysi môj veľmi obľúbený film. xDD
Alien Predator (2018)
The Asylum presents... ((:
Occupation (2018)
pekné plagáty, ale na to už nenaletím xD (radšej čeknem hodnotenie a aj zábavné komentáre ((: tu na csfd a...)
Sicario 2: Soldado (2018)
Báječná najmä 2. polka. Keby neostali obaja nažive, tak hviezdy dolu, ale takto som hepy (: ............... update 2.9.'19 - po 2. pozretí: Brutal film s velkým 💗. Superb.
Mara (2018)
s Olgou za 3, bez nej by som to bez preskakovnia nevydržal sledovať dlho sledovať (a bolo by to za 2 nanajvýš)
Cesta za láskou (2018)
dvaja moji obľúbenci, ktorým to spolu seklo, plus tam odznelo zopár zaujmavých myšlienok s ktorými sa stotožňujem, + ďalšie pozitíva = 4** (: