Obľúbené filmy (10)
Divoké hry (1998)
popletený post-neo-noir snažiaci sa o atmosféru angel heart-a má: príjemný cast (korunovaný billom murrayom a peknými ženami), pekný font úvodných titulkov a občas teda tú atmosféru (zaujímavá vokálová hudba, bažiny s krokodílmi...); a to je asi tak fšetko;
Red Rock West (1993)
Anjel smrti (1998)
Spolok čarodejníc (1996)
Vlak plný peňazí (1995)
Johnny Mnemonic (1995)
Trhák pána Bowfingera (1999)
Tak pozor, Dámy a Páni, tento film bol vskutku čistá a obyčajná zábava. Nič viac ale ani nič menej. Nemôžem mať na neho ťažké srdce, pretože ma pobavil, pretože som sa smial, pretože som od neho nič neočakával a i tak som dostal. A je dobré, že sa občas nájde komédia s originálnejším nápadom, neošúchanými gagmi a "hanblivým Eddiem Murhym" :) Veľmi zaslúžené a plné 3 vďačné hviezdy
Ozveny mŕtvych (1999)
velmi pozoruhodné - scenár: dejová línia bola prepracovaná (i keď miestami podobná s 6zmyslom a dokonca aj prvok zo Shinning) ale všetko do seba zapadalo, boli tam scény, ktoré ma naozaj prekvapili, vydesili ai pobavili, na druhej strane však sa v scenári vyskytli diery hlavne v správaní a v konaní niektorých postáv, ale prehliadnutelné dierky . . . réžia: velmi vydarená, hlavne to hypnotizovanie :) kevin bacon dobrý ale, priatelia, TEN ZÁVER !!!