Recenzie (834)
Mrazivá pomsta (2019)
Remake stejně dobrej jako původní dílko, bez něhož by ovšem nevznikl. Vtipnější a s lepším koncem, showdown musí bejt.
Boj snežného pluhu s mafiou (2014)
Pěknej film. Poslední čtvrtina slabá.
Metanol (2018) (TV film)
Dvojka rozbitá, ale vzhledem k závažnosti... Jednička super.
Priepasť (1989)
Propast, v níž se utopila veškerá energie a rozpočet.
Prepadnutie 13. okrsku (1976)
Haló? Natočit akčňák jako horor? Ale prosím, tady je John Carpenter.
Oktopus - Jordán (2023) (epizóda)
Skvělej seriál. Mrzel mě špatnej zvuk, tj. repliky postav. Příliš často jim nebylo rozumět.
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Ale jo, jde to, na jedno zkouknutí. U Svobody ani není nejhorší jeho zarudlost a snaha tepat pořádky z "uměleckých" pozic, ale naprostý nesmysl pro humor.
Longen (2022) (študentský film)
Vynikající, informativní, pěkně sestříhaný.
Muž, který pronásledoval sám sebe (1970)
Wow. Rover P5 osmiválec proti dvanáctce okatýmu Lambu, časy se mění. Přehazovačka Roger ještě před Jamesem 007 ve svý velký dvojroli. Ten dekor, ten Londýn, kdy se z šedesátek stávaly sedmdesátky a pořád dobrý... Love this.
Jak si nepodělat život - Můj bezvadnej život (2019) (epizóda)
Klišé na klišé. Minulý století.