Recenzie (833)
Prišla v noci (2023)
Ano, invazivní matky známe. A bylo to už v tý chatě na prodej... Bravo.
Liek na život (2016)
Táhne se to, nemá to spád, příběh divákovi lhostejný, před očima umělohmotná konstrukce.
Československá rozprávka (2022) (TV film)
Uděláno jinak, než je běžné. A moc dobře.
Scary Night (2011)
Nic. Slušně řečeno.
Nočné zvieratá (2016)
Módní návrhář spáchal film.
Dvouproudá asfaltka (1971)
Není to jenom o filmu. Je to o tý době. A ten film ji vykreslil bez patosu.
Báječní muži na dvou kolech (2024) (TV film)
Paráda. Jak auta, tak motorky jsme pod bolševikem chvilku flikovali důstojně a nějaký ty závody vyhráli, nebo aspoň zajeli.
Exists (2014)
Na to, že ff, je to slušnej oddíl.
Fakulta (1998)
Milej camp horor. Kdybych byl na střední, miloval bych.
Anatómia pádu (2023)
Nebudu hodnotit prostřednictvím grafických symbolů, jenom si tu s dovolením postěžuju. Možná to bylo vymyšlené ještě před Brexitem, panička mluví moc pěkně anglicky a asi i slušně francouzsky, i když je to Němka, což je sympatické. Co sympatické není, je vystupování jedenáctiletého dítěte u soudu (nehledě na je ho nehledícnost), ať už svědčí pro nebo proti. Nevím, jak ve Francii, ale je to v dnešním světě blbost, které se nedá věřit, a přitom každý příběh musí být uvěřitelný. Zaplaceno, staženo, dobře ty, Kvifffe, ale nabízíš často hovadiny. Jo, vyhrály cenu, ok. A zklamání.