Recenzie (70)
Kung Fu: Legenda pokračuje (1993) (seriál)
Hi, a ja to mala rada. Netvrdím, že všetky časti boli úžasné, ale ako celok to bolo celkom fajn. Ale rada som mala napríklad aj toho chlapíka, čo stále nocil okuliare, len si už celkom nespomeniem na prezývku. a najradšej som mala tie časti, keď sa aj Peter prejavil nejaké tie svoje kung - fu duchovné schopnosti...
Poslední tanec (2006)
Pripúšťam, žiadna akčná vec ani komécia, pri ktorej by si sa za brucho chytal, ale svojim sposobom zaujímavé. A páčila sa mi tam nejaká hudba.
Cobra (1993) (seriál)
Už ani neviem, za čo, ale svojho času sa mi to páčilo. Alebo iba Michael? :-p
Zmija (1994) (seriál)
Prvá seria bola dobrá, zvyšok už menej, ale inak fajn.
Ľadové ostrie (1992)
"... zúbky..." Tak na to nikdy nezabudneme. To slovo získalo vďaka tomuto filmu úplne nový význam.
Kelly (1991) (seriál)
To bolo o tom psovi, že? Vtedy sa mi to páčilo, taký Austrálsky Rex pre mládež...
Sieť (1998) (seriál)
"Hele Voltre, víte, mne si nekoupíte." Tento citát je to najlepšie z celého seriálu.
Stella Stellaris (1994) (seriál)
Dávam priemer, lebo si to aj po rokoch pamätám. Hoci snáď iba toľko, že Stella bola mimozemšťanka a nosila zvláštny náhrdelník, ktorý vlastne nebol náhrdelník... A už nič. Ale po tých rokoch...
Nebezpečná rýchlosť 2 - Zásah (1997)
Rozhodne to nedosahuje kvality jednotky...
Neodolateľná (1999)
Trochu stupídne, ale keď uvážim, že romantiku v telke veľmi nemusím a toto som viac - menej videla viac než raz, tak dávam 4*.