Posledné recenzie (12)
A-Team: Posledná misia (2010)
Chápu tu myšlenku za tím, ale ježiši kterej vůl to takhle sestříhal, to snad není možný, plus nemůžete do filmu cpát nějaký překvapení, pokud na něj poukazujete 10x jak pro retardy...
Nabiť a zabiť (2006)
Srdcová záležitost, jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec s uvěřitelným love story a výbornou atmosférou. Po několika shlédnutí musím uznat, že filmařsky to není dokonalý, ale pro mě to pravý :)
Lásky Don Jona (2013)
Don Jon je velice osobitý debut, který se možná ze začátku netváří, ale má výbornou pointu a velice uvěřitelné postavy, Joseph má u mě obdiv, protože si udělal film po svém, spousta lidí ho nepochopí a spousta lidí si ho užije jinak, ale ve finále to byla fakt paráda.