Obľúbené filmy (10)
Temný rytier (2008)
Skala (1996)
Strážcovia (2009)
Podfu(c)k (2000)
Nabiť a zabiť (2006)
Srdcová záležitost, jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec s uvěřitelným love story a výbornou atmosférou. Po několika shlédnutí musím uznat, že filmařsky to není dokonalý, ale pro mě to pravý :)