Recenzie (12)
A-Team: Posledná misia (2010)
Chápu tu myšlenku za tím, ale ježiši kterej vůl to takhle sestříhal, to snad není možný, plus nemůžete do filmu cpát nějaký překvapení, pokud na něj poukazujete 10x jak pro retardy...
Nabiť a zabiť (2006)
Srdcová záležitost, jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec s uvěřitelným love story a výbornou atmosférou. Po několika shlédnutí musím uznat, že filmařsky to není dokonalý, ale pro mě to pravý :)
Lásky Don Jona (2013)
Don Jon je velice osobitý debut, který se možná ze začátku netváří, ale má výbornou pointu a velice uvěřitelné postavy, Joseph má u mě obdiv, protože si udělal film po svém, spousta lidí ho nepochopí a spousta lidí si ho užije jinak, ale ve finále to byla fakt paráda.
Scanners (1981)
Totálně zprasená režie, protagonista (Lackující) jakékoliv lidské emoce a promarněný scénář. Ani Ironside to nezachránil, škoda.
Legenda o sovích strážcoch (2010)
Kouká se na to vážně skvěle, ale jak tady většina říká celek je příliš uspěchaný. Byl bych mnohem radši, kdyby film rozdělili na víc částí a do každého pak vložili dvojnásobek scén. člověk si ani nemůže vytvořit nějaké vztahy k hrdinům a záporákům a zápletka pak ztrácí na významu. Bojové scény jak z třístovky, takže si je můžou užít i děti, které na 300 asi ještě moc nejsou. Pořád, ale musím uznat, že je to moc pěknej film.
Mocní hviezdni jazdci (1995)
Řekl bych, že pro děti je to naprosto ideální. Hodnotit to jako film pro diváka 12 let a více dal bych tomu odpad, ale to prostě nejde.
Izba 1408 (2007)
No nevím nevím. Nevšiml jsem si, že by se tam cokoliv dělo za děj. A ten konec taky nic moc.
Malý Herkules (2009)
Tenhle "film" se dá přirovnat pouze ke klipu "Tunak Tun" až na to, že není ani trochu zábavný
Madagaskar (2005)
Za tučňáky
Krvavá voda (2003) (TV film)
Skoč Phillipsi !!