Posledné recenzie (1 551)
Frankenweenie: Domáci maznáčik (2012)
Tim Burton se očividně rozhodl překonat své trauma z dětství o ztrátě svého mazlíčka a vyrovnávání se se svým podivínství a vytvořil pohádku prošpikovanou jeho oblíbenými horory - Frankenstein, Drákula, Mumie, Godzila, Vlkodlak a dalších, včetně Gremlinů. A kupodivu, docela to i funguje. Mě osobně to však nijak zvlášť neoslnilo a v porovnání s jinými jeho filmy je Frankenweenie takový slabší odvar. Přesto, že však nikdy nebudu řadit tento animák do jeho TOP 10, tak se jedná o slušnou pohádku.
Poslední dny na Marsu (2013)
Před shlédnutím Posledních dní na Marsu jsem viděl jiný horor - Open Grave. Open Grave mělo sympatické herce a skvělou příběhovou stránku, ale byl zcela bez napětí. Poslední dny na Marsu to mají přesně obráceně. Možná až na Lieva Schreibera byli ostatní herci nezajímavý a nezáživní. Příběh sám o sobě se mi zdál nudný a různé sekvence byly jak zkopírované z jiných filmů. Co však tomuto filmu musím uznat, tak byl napínavý a místy i děsivý a plně tímto vykompenzoval nedostatky. Když tedy překousnete některé opravdu ne moc dobré výkony určitých aktérů a pominete své pocity, že jste tu a tam nějakou část už někdy viděli někde jinde, tak se jedná o poměrně slušný sci-fi horor.
Open Grave (2013)
Open Grave se musí uznat, že je narvaný sympatickými herci. Zejména Sharlto Copley a Joseph Morgan byli úžasní. Příběhově byla je tento horor také slušně odvedený, ale značně jsem tu postrádal napětí. Tak jsem se soustředil, o co vlastně jde, že jsem úplně zapomněl, že se dívám na horor a na konci jsem si uvědomil, že jsem chtěl vidět něco jiného a že mě sledování ve výsledku nijak neuspokojilo. Jinak bych dali možná hodnocení vyšší. Tři hvězdy však nejsou žádnou ostudou a určitě se nestydím tento film doporučit, protože aspoň za jedno shlédnutí stojí.