Posledné recenzie (1 548)
Glass (2019)
Nelíbilo se mi sice, jak byl Skleněný ukončen, ale originalitu a Shyamalanské překvapení to mělo. James McAvoy byl opět ve své roli úžasný a spojení s Willisem a Jacksonem také nebylo špatné, jen jsem z tohoto filmu neměl pocit uspokojení jako v případě Rozpolceného. Přesto je Skleněný úctyhodným zakončením skvělé trilogie.
Scary Night (2011)
Mě se tato verze Noci hrůzy moc líbila. Colin Farrell byl v roli upíra skvělý a David Tennant mě nesmírně bavil. Celý film měl prostě to, co to mělo mít. Až na pár výjimek byly všechno postavy sympatické - nejvíc mě bohužel zklamala Toni Collette, krve a akčních scén bylo dostatek a speciální efekty taky ušly. Je sice pravdou, že film byl asi točen ve 3D, jelikož tam bylo mnoho scén vyloženě bijících do očí a tím i trochu narušující dojem při dívání se na 2D, ale tato vada se přejít dá. Tento upírský horor patří rozhodně k tomu lepšímu.
Knights of Badassdom (2013)
Ve výsledku byla ze strany tvůrců odvedena slušná práce. Hodně tomu napomohlo obsazení Peter Dinklage je správně cool, Steve Zahn je prostě vtipný a Summer Glau je hustě sexy. Knights of Badassdom není sice film, kterých bych potřeboval vidět znova, ale závěrečnou pasáž Dinklageova souboje se budu dlouho pamatovat. Ta byla prostě boží.