Posledné recenzie (156)
Duna: Časť druhá (2024)
Jedno z mála pokračování, kde jsem se ani trochu nebál zklamání. Pokračuje to ve stejném megalomanství jako 1. část s tím, že se nám děj sune masivně dopředu a otevírá nové možnosti do dalšího pokračování. Pro mě jen trochu škoda nevyužitého potencionálu Stellana Skarsgårda, kterého si pěkně připravili v 1. části, kde působil jako docela hrozivý záporák. Ovšem Austin Butler zase naopak příjemně překvapil tím, jak vlastně působil jako takový odraz Chalameta na druhé straně.
Kladivo na čarodějnice (1969)
Totální peklo, až v tu chvíli kdy se pořádně zamyslíte nad tím co se kdysi skutečně dělo vám tenhle film bude připadat jako jeden z nejtemnějších horrorů. Ne z filmového horroru jak ho klasicky známe, ale z uvědomění si, těch naprosto nelidských činů, které jsou všechny pravdivé se dostaví strach z kruté reality, jelikož se tyto odporné činy neděli naposledy v 17. století při čarodějnických procesech. Film, který si snad nikdo nemůže oblíbit. Právě proto je ale tak výjimečný, protože nám dokáže ukázat pravdu tak jak byla a ty pocity nám přiblížit co nejdetailněji, abychom ho mohli nenávidět a zároveň plně docenit.
V Bruggách (2008)
Když bych někomu vyprávěl o čem to je, tak by ten někdo nejspíš řekl, že to musí být hrozná nuda, protože se vpodstatě za celou tu dobu ani nic moc nestane. Tenhle film ale stojí kompletně na 3 hlavních postavách, které jsou geniálně napsané, a se kterými vás jednoduše baví trávit čas, hlavně tedy s Rayem a Kenem, kterým to spolu neskutečně sedlo a jejich představitelé je zahráli líp než skvěle, Fiennesův Harry tomu pak na konci dodal pořádnou šťávu. A co se týče oněch samotných Brugg? Nazval bych to asi jako jako Harry, je tam jako v pohádce.
Posledný denníček (2)
Nevím co napsat k filmu zmizení
Už to bude něco přes 2 týdny, co jsem dal 5* filmu Zmizení a ještě jsem nedokázal vymyslet vhodný komentář, ale spokojenost byla vysoká👏