Recenzie (3 352)
Stratili sme Stalina (2017)
Nepříliš vtipná komedie, pakliže si uvědomíme, že takovéhle věci se opravdu děly...
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Plus mínus zábavná kravina pro pařany.
Spätný úder (1956)
Sice se tam pořád něco děje a střílí se vostopéro, ale na jiné Sturgesovy filmy to tak úplně nemá.
Paša (1968)
Slabší kousek. I to finále je takové neslané nemastné.
Nahá pastýřka (1966)
Kupodivu i po letech funkční fajn detektivka.
Umění lhát (2009)
Průměrná romantická komedie se světlejšími okamžiky.
Ten dvanásty (2017)
Norský Meresjev dokáže upoutat pozornost po celou stopáž a navzdory tomu, že je od začátku jasné, že to dopadne dobře, byl jsem místy silně napnutej.
Mokrina (2014)
Filmařsky parádní, 80s atmosféra parádní, příběh super, včetně těch nepřípadových věcí. Srovnání s True Detective je namístě.
Sedm mužů na zabití (1956)
Navzdory krátké stopáži je to strašně dlouhé. Ani Lee Marvin to nezachranil...
Kamoši (2003)
Taková ta skandinávská příjemnost, která dobře dopadne. Ale výborně zpracovaná.