Recenzie (3 339)
Za slnkom (2001)
Vizuálně pěkný film o ošklivých věcech. Z předlohy si to vzalo jen povrch a chybí tu společenskokritická část.
Tichá revoluce (2018)
Finále to poslalo na plný počet. Jsem rád, že jsem vyrůstal až v normalizační "selance".
Johnny Mnemonic (1995)
Gibson mě svým ukecaným stylem psaní nikdy moc neuchvátil, takže tohle zpracování se mi líbilo. Je to sice béčko až na půdu, ale funguje. A navíc tolik kultovních figur.
Drsný a drsnejší (1996)
Vcelku vtipná mozaika osudů několika postav, které se nakonec protnou.
Skryté túžby (2018)
Vtipná dramedie o tom, že když někdo hledá problémy tam, kde žádné nejsou, nakonec je přece jen najde.
Foxtrot (2017)
Místy až komedie, ale jako drama to fungovalo bezvadně, navzdory poněkud rozvleklé první části.
Nebo s.r.o. - Dark Ages (2020) (séria)
Slabší než první série, ten příběh mě moc nebavil. Humor někde mezi Zeměplochou a Monty Python je fajn, ale dost mi vadilo to "správňáctví" většiny postav.
Stíhán a podezřelý (1978)
Klady jsou záběry ze starého Mostu v demolici a ve finále i výborný Adamíra. Zápory jsou všechno ostatní.
Vlast (2020) (seriál)
Parádní studie, jak se dají doprasit mezilidské vztahy, když místo názoru zavládne ideologie a strach. Díky příběhu dvou rodin to není takové to "vlastivědné" zpracování.
Jeden z nich je vrah (1970)
Výborný Jiří Holý, kterému jsem toho drsňáka a následně opilce naprosto věřil. K tomu parádní "morální" hovory Adamíry se Záhorským.