Recenzie (3 321)
Jeden z nich je vrah (1970)
Výborný Jiří Holý, kterému jsem toho drsňáka a následně opilce naprosto věřil. K tomu parádní "morální" hovory Adamíry se Záhorským.
Perníková věž (2002)
Mohl by to být i vcelku dobrý komediální film, nebýt těch nablblých dialogů interpretovaných příšernými hereckými výkony.
Slavná alba: Metallica - Metallica (2001)
Album, které pro mě udělalo z Metalliky vyměklou záležitost, ale ty náhledy do produkce Boba Rocka jsou parádní. A dokument je místy hodně vtipný.
Svědectví mrtvých očí (1971)
Hodně slušné psychologické drama s kriminální zápletkou. Ten závěr je stále působivý, Vladimír Šmeral si film "ukradl" pro sebe.
Pizza Boy: Pepperoni (2013) (študentský film)
Fajn natočená anekdotka.
Bacurau (2019)
V Bacurau řeší věci tak nějak po sousedsku. Možná lehce nadsazeno za exotiku, ale parádní film. Řemeslo na úrovni, ne jako u některých festivalovek. Vlastně i ta první půlka, kdy se čeká, co se stane, mě bavila hodně.
Krajina snů (2019)
Minimalistický film, kde se v podstatě nic moc nestane, ale přesto to tak nějak odsejpá. Funkční postavy a výborná retro atmosféra.
Kokainové pobřeží (2018) (seriál)
Pro mě lepší než Narcos, není tu ta studená dokumentárnost a jsou tu výborně napsané postavy. A hlavně se tu věci řeší tak nějak po evropsku, civilizovaně.
Zákal (2016)
Výborně natočný komorní příběh bývalé mocipaní, která se snaží vyrovnat se svým svědomím, ale přeci jen jí chybí nějaká ta sebereflexe.
Dům ztracených duší (1967)
Čekal jsem sice víc noir, když je to blázinci, ale i tak slušná dobová detektivka, která si např. a majorem Kalašem v ničem nezadá.