Recenzie (3 339)
Mulholland Drive (2001)
I s odstupem času pořád snad nejlepší kousek od Lynche.
Kalifát (2020) (seriál)
Ze začátku taková jakože studie o verbování a poměrech v IS, nějak to na mě působilo trochu moc studeně, k postavám jsem se neměl jak dostat, ale od půlky naprosto parádní dva příběhy silných hrdinek.
Beats (2019)
Ta černobílost tomu dodala tu správnou atmosféru. Příběh o zákazu, který s výjimkou totalitních států může projít snad opravdu jen v konzervativní Británii.
Rodičia - Season 1 (2020) (séria)
Britský příspěvek k omezení populačního boomu :-) Vtipné a ze života, ovšem na Coupling nebo Fleabag to nemá ani náhodou.
Tiché srdce (2014)
Severské rodinné drama, tak jako ho mám rád.
Rodinné šťastie (2016)
Homolkovi po maďarsku. Závěr takový laskavý, přesto ne křečovitý.
Joe Kidd (1972)
Špatné to není, ale nijak zvlášť dobré také ne.
Come True (2020)
Fajn scifi Cronenbergovského střihu, inu Kanada... Akorat ten konec mi přišel hodně nezvládnutý.
Thelma (2017)
Solidní paranormální drama. Navzdory pomalosti mě to bavilo hodně.
Veľká španielska lúpež (2021)
Já na ty heist movies tak nějak trpím :-)