Recenzie (3 339)
Dědeček automobil (1956)
Úvod parádní, ale jakmile začne "příběh" je to neskutečná nuda...
Smrt si říká Engelchen (1963)
Ne tak silné jako Obchod na korze, ale styl vyprávění i forma se mi líbily hodně.
Masaryk (2016)
Řemeslně a herecky super zvládnuté. Viděna alternativní verze v TV.
Všetko najhoršie (2017)
Škoda , že se to ve cca 2/3 zlomilo do mravoučné historky, kterou už nezachránilo ani rádoby překvapivé rozuzlení. Scény s "miminem" byly vcelku působivé.
Psie popoludnie (1975)
V době vzniku to asi bylo celkem vtipné.
Nezhasínaj! (2016)
Klišé se strašidelným barákem lehce obohacené psychologií. Ale atmosféra mě bavila.
Prestrelka (2016)
Když se do byznysu pletou emoce, dá se z toho vyždímat vcelku zábavný bezscénářový kousek, jako to kdysi dělával třeba Lucio Fulci :-)
Dabing Street (2018) (seriál)
Kvalita jednotlivých dílů silně kolísá, nakonec se to ustálilo na takovém průměru.
Dabing Street - Poslední dabing (2018) (epizóda)
Takový díl, jenom aby to nějak skončilo...
Mozek za miliardu dolarů (1967)
Nejslabší Palmerovka, Nebýt solidního finále na ledě, dal bych i míň za tu nechtěnou parodii.