Recenzie (3 324)
Cheap Thrills (2013)
Mohlo to mít nějaké morální poselství. Nebo to mohlo být zábavné. Případně to mohlo být krvavé a šokující. No, ale nebylo...
Labyrint - Série 1 (2015) (séria)
Mysteriozní thriller ve skandinávském duchu (bratislavská kolegyně lehce připomíná Sagu Norén z Bronu, hlavně ze začátku). Co se týče zápletky, sice trochu přepálená, ale jinak bez výhrad.
Legenda 17 (2013)
Je to sice tendenční a místy hodně patetické, ale ten zápas s Kanadou je nasnímanej fakt bravurně.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Série 1 (2017) (séria)
Fajn dobová konverzačka o počátcích profilování zločinců. Výhodou i nevýhodou je absence napětí, čili se dá na rozdíl od jiných sledovat s mezipauzami.
Prežil som svoju smrť (1960)
Asi životní role Františka Peterky a vynikající nekomediální role Jiřího Sováka. Koncentrační tábor jako přechodový rituál.
Tichá bolest (1990)
Vynikající Rudolf Hrušínský a nejuchající Černí baroni.
Mesto bohov (2002)
I napodruhé s velkým časovým odstupem pořád dobré.
Ostře sledované vlaky (1966)
Asi fakt nejlepší zpracování Hrabala.
Dabing Street - Černý prodej filmů (2018) (epizóda)
Vzhledem k tomu, že mi ani moc nevadilo herectví Melíškové, je tohle pro me jeden z těch lepších dílů. Zejména Martin Myšička a jeho manažerský kurz :-)
Dabing Street - Supervizor (2018) (epizóda)
Zábavnější než minulý díl, ale polština a Lichý mezi futrama to neuhrajou celé.