Recenzie (1 133)
Duchovia Inisherinu (2022)
Skvěle bizarní, skvěle vygradované, skvěle zahrané a zasazené do nádherných reálií Irska. Třešnička, kterou rád sním bez výtek.
Billie Eilish: Live at the O2 (Extended Cut) (2022) (koncert)
Vizuálně hravé a nezačne nudit, i když je celou dobu na stagi jen Billie, což je ale spíše její zásluha, než zásluha tohoto filmu.
Na západní frontě klid (2022)
Takový brácha 1917, který ho doplňuje co se týče většího emočního prožitku a realismu, zatímco mu chybí možná trošku více akčnosti. Velmi dobré a vyhrané vizuálně, ale něco tomu chybí.
Múmie (2023)
Rutinní animák, který zaujme převážně dětské diváky a pro dospělé bude nudný i se svými 90 minutami. Hlavní plus je zajímavý setting, jinak totální průměr.
Román pre ženy (2004)
Pár dobrých vtipů, ale mimo to bohužel spíše podprůměrná směsice postav a dějových linek.
Menu (2022)
Výborně naservírovaná a kvapně ubíhající film, který kotví Ralph Fiennes s Anyou a jejich deliciózní výkony. Asi tam byl potenciál pro něco víc, ale v rámci žánru to stále patří k nadprůměru.
Čas (2021)
Klasický Shyamalan, výborný set-up a gradace, ale když musí dojít k odhalení tajemství a celého twistu, tak si člověk prostě přijde trošku podvedený a nenadšený. Herci průměrní.
M3GAN (2022)
Bizarní, ale funkční. Dostatečně to updatuje vše, co v tomhle žánru bylo doposud k vidění a dobře balancuje humorné x creepy. Allison Williams je zároveň po tomto fakt novou královnou hororů.
Normální lidi (2020) (seriál)
Takhle má vypadat správná adaptace, naprosto to ctí předlohu a perfektně přenáší vše ze stránek na obrazovky neskutečně autentickým způsobem. Vymazlené scény do posledního detailu a skvělé duo Paula a Daisy.
Barbar (2022)
Nečekaně originální jak hororovými prvky, tak strukturou příběhu. Super po herecké stránce a i když je trochu úlet, tak to prostě skvěle funguje.