Recenzie (1 133)
Ve spárech ďábla (2018)
Špatná vykrádačka The Autopsy of Jane Doe s nulovou atmosférou a tragickou hlavní herečkou.
Vánoce na spadnutí (2022)
Nechci od toho kvalitu, jsem tu pro the Lindsay Lohan reneissance, a tu jsem dostal.
Agent (2022) (relácia)
Je to fajn, dobré challenge a zajímaví soutěžící. Trošku mě štve, že se tu nedá příliš dobře strategizovat, ale i tak mě to baví. Odhalení The Mole v S1 mě zklamalo.
Úsmev (2022)
Skvěle zahrané a skvěle stavící atmosféru, možná ne tak silné scenáristicky, ale prostě to funguje velmi dobře jako horor, na který se zajdete do kina pobavit.
Skutečný Bling Ring: Okradený Hollywood (2022) (seriál)
Klasický true crime dokument, který je zajímavý hlavně v tom, jak si protiřečí o zásadních událostech její aktéři.
Umbrella Academy - Série 3 (2022) (séria)
Ve třetí sérii už evidentně tvůrcům dochází šťáva. Děj je zamotaný a nejasný, postav je už zbytečně moc, celou dobu není jasné co řeší a prostě nuda.
Pomsta na druhou (2022)
Budoucí klasika, jedna z nejlepších teen komedií od Mean Girls, které to tak trošku updatuju. Za mě nečekaný twist, skvělé hlášky, over the top postavy i výprava a top soundtrack.
Neboj sa, zlatko (2022)
Film stojící z 80% na twistu, který je ale hodný epizody Black Mirror, ne celovečerního filmu. Jinak natočené dobře, herecky však je hodně patrný rozdíl "kvality" mezi Florence Pugh a Harrym Stylesem, který vedle ní často vypadá až směšně.
Monstrum (2022) (seriál)
Asi nejlepší true crime seriál za poslední dobu, velmi dobře vystavěné dobře obohacené o témat soudobé politiky - rasismus, policie, psychické zdraví. Evan Peters v roli dalšího magora snad ještě lepší. Vadí mi jen romantizace některých aspektů.
Blondýnka (2022)
Odporné, dehonestující a vyžívající se ve female pain a fetišizaci Marilyn. Fakt nemám slov přijde mi to naprosto neuctivé, o mužských celebritách by tohle nikdo nenatočil. Jediná pozitivní věc je vizuál a Ana de Armas.