Recenzie (1 133)
Jackie (2016)
Jackie bohužel má pouze pár silných scén, ze kterých by mohla těžit. Jinak je všechen prostor věnován Natalie a to zaslouženě, zvládá roli bravurně, ale myslím si, že se látka dala pojít záživněji. Začátek opravdu velmi nudí a ponor do Jackiiny psychiky sice funguje, ale diváka zajímá opravdu jen na těch nejvypjatějších místech.
Trpaslík (2017) (seriál)
Nevěřil jsem, že se v Česku může urodit kvalitní vtipný seriál, maximálně výjimečně, ale po letošním Kosmu a tomhle asi změním názor. České televizi se opravdu daří a Trpaslík je výbornou ukázkou českého nekorektního humoru, který je vyloženě náloží zábavy. Přestože chápu, že nesedne každému, rozhodně bych seriál ale nenazval laciným.
Boj za slobodu (2016)
Má to silné momenty, ale Ross celý film zbytečně natahuje do 2 a 1/4 hodin, což je opravdu vražedná stopáž pro tento příběh. Struktura prolínání příběhu Newtova syna a Newta samotného je také celkem nešťastná a špatně zvolená a výsledku je to jedno velké klišé, které by dopadlo lépe, kdyby se pořádně osekalo a nemělo tolik hluchých míst.
Nezhasínaj! (2016)
Slušný horor pramenící z premisy nebanálnějšího lidského strachu, má i celkem slušný příběh, ale co se týče strašidelnosti drží se v mezích průměru.
Casablanca (1942)
Nemůžu říct, že jsem naprosto nadšený. Chvílemi jsem se nudil, ale Casablanca má zase i velmi silné pasáže a ikonický konec a ve finále by se mi těžko hodnotila průměrem, takže aspoň za skvělé herce dám tu čtyřku.
Dajte mi pokoj! (2014)
Fajnová vztahová oddechovka, která by vůbec nebyla tím, čím je, kdyby si hlavní roli tak skvěle nestřihl Christian Clavier, na jehož skvělém výkonu a pár drobných vtípcích okolo to přímo stojí.
Kruhy (2017)
Mdlé pokračování, které si scény se Samarou šetří tolik, že tam nakonec skoro není a do toho nestydatě vykrádá loňské Dont Breathe. Jediné, co bych pochválil je dobře našroubované backstory Samary a fajn vizuál.
Kruh 2 (2005)
Vaření z ničeho s dobrým obsazením a bohužel ne zrovna strašidelnou atmosférou.
Hořkých sedmnáct (2016)
Na takovou středoškolskou komedii na úrovni jsem čekal opravdu dlouho. Je na naprosto jiné úrovni, než moje dosavadní oblíbené Mean Girls, které jsou jen pouhou srandou. Edge of Seventeen výborně balancuje mezi dramatem a komedií navrch s uvěřitelným a upřímným výkonem Hailee a sakra dobrým scénářem. Milé a úsměvné.
Coin Heist (2017)
Prvoplánové a nudné, jediné z čeho to dovede těžit jsou postavy, které jsou sice samy chodícími stereotypy, ale nejsou na facku.