Recenzie (1 133)
#annaismissing (2023)
Naštěstí upozaděný apel na bezpečnost na internetu tu dává prostor tomu, aby vznikl solidní thriller. Scénář si dobře hraje s divákem a ač to místa působí stylizací jako béčkový skandinávský thriller, funguje to divácky a to je hlavní. 7/10
Oppenheimer (2023)
Není to nejlepší Nolan, o tom žádná. První dvě hodiny jsou spíše standardní biopic přeplněný hereckými hvězdami, které tam ale většinou nemají prostor ani zazářit vedle Cilliana Murphyho. Poslední hodina naprostý režisérský peak. Barbie still > tho. 9/10
Barbie (2023)
Geniální self-aware satira složená z xy dobrých malých i velkých režisérských rozhodnutí, ve které Greta Gerwig dokazuje, že je schopná utáhnout i větší studiové filmy. Superhero movie next? 10/10
Idol (2023) (seriál)
Nič v zlom (2023)
Fajn showcase pro komedické skills Jennifer Lawrence, dobrá letní oddechovka, která nemá ambice být nic víc, ale cením, že nikdy nejde pod laťku nevkusného humoru. 6/10
Ako som spoznala tvojho otca - Season 2 (2023) (séria)
Dost jsem doufal, že se druhá řada poučí z té první a nějak se ustálí a najde. Nestalo se. Stále nemastné a neslané s nevybroušeným humorem. Je to jen kousek od toho, aby to fungovalo, ale nefunguje a já už tomu další šanci dávat nebudu. 4/10
Vedma (2023) (seriál)
Já jsem fakt chtěl, aby to bylo dobrý. První dil mě navnadil na artové evropské fantasy, ale pak to jde jen z kopce. Ne dobře zahrané, nepochopitelně dabující některé Slováky no a hlavně příběhově nudné. 4/10
Medvede tu nie sú (2022)
Trošku meta, trošku komedie, trošku dramaticky málo gradované, ale vždycky uvítám nahlédnutí do kultur, do nichž ani skrz filmy často nevidím. 6/10
Bezmenní (2023)
Silnější příběh než zpracování, ale vlastně mě více bavil film v částech, kdy se pátralo po identitách, než když se řešila důležitost této práce. 7/10
Monika (2022)
Milé vztahové rodinné drama, který se neubírá do trans-film klišé a to je dobře. 7/10