Recenzie (2 275)
Potulný samuraj Kenšin: Počátek (2021)
Vracíme se do minulosti, takže tady krev stříká hned od prvých minut. Aby přišlo to melodramatický vyklinění. A potom závěr. Takže jo, byla jsem zvědavá, jak moc mě chytne příběh zabijáka, který už nechce nikoho zabíjet z doby, kdy ještě zabíjel a "potom se to stalo". Jenom mi chvilku trvalo, než jsem se do toho zažrala. Bylo to moc fajn, ale nebyla jsem tolik zažraná jako u předchozích dílů. První hodinu je film extrémně pomalý (což mi nevadilo), takže to chvíli trvá, než se to pořádně rozjede. A byť by se dalo namítnout, že je to jednoduchý příběh nebo že by šlo zakomponovat jinam pomocí flashbacků, stejně už většina byla částečně ukázána/řecena, tak je film vlastně moc fajn. Je to vlastně origin, což hodně můžu. Takže...spokojenost na všech frontách :)
Potulný samuraj Kenšin: Konec legendy (2014)
Vzhledem ke konci druhého dílu naštvané hned od začátku a musí se to přetavit moudrama. Takže jo, první hodina je naprosto luxusní. A zatímco špatná strana dělá to, v čem je nejlepší, správná strana se tedy musí připravit. Závěrečná akce je tedy dost dlouhá a suprová. Preferuji závěrečnou strukturu boje jako byla právě tady a v prvním dílu. Už jenom za to paleček nahoru. Ale jinak to bylo celý moc fajn :)
Potulný samuraj Kenšin: Kjóto v plamenech (2014)
Kdybych film neměla hodnotit jako samostatnou jednotku, tak by byl horší než jednička, protože jsem byla rozmlsaná ujetým humorem (poprvé jsem se zasmála až skoro na konci a to jenom lehce!), který v ní byl perfektně vybalancovaný s tím ostatním, což mi tady chybělo. Tohle je čistá drsárna, dobré jiným způsobem, plná ještě větší osudovosti, celý to působí tak nějak větší a když přijdou na řadu souboje, je to vyloženě lahůdka. Ale tak nějak se vlastně zase jede od začátku, kde kdybych neviděla právě tu jedničku, i tak by to dávalo smysl. Takže jo, dobrý to je samo za sebe, jenom si nejsem jistá, zda to na mě správně fungovalo v rámci měřítka série. Přičemž propojení dvojky a trojky je na druhou stranu zásadní....
Spolucestujúci - Vaše oriešky sa pražia na otvorenom ohni (2023) (epizóda)
Přituhuje. A nejenom protože jsou Vánoce. Hláška dílu: Budeme jíst, kdy chceme. Budeme prdět, kdy chceme. To se ženami nejde.
Monarch: Odkaz monster - Únik (2023) (epizóda)
Většina dílu je zaměřená na průzkum zakázané oblasti San Francisca, což přinese dost špatných vzpomínek, takže skvělá příležitost na flashbacky. Ale opět mi tady chyběla minulost :(
Monarch: Odkaz monster - Paralely a nitro (2023) (epizóda)
Dost mě překvapilo nízké hodnocení dílu. Po jeho zkouknutí jsem pochopila proč. Naštěstí pro mě to dopadlo dobře. Fakt jsem byla spokojená. Problém je asi v tom, že název dílu skutečně odpovídá dílu. Zamrzlé pátrání s trochou halušek a minulosti, ne s linkou v minulosti, s minimem atrakcí.
Jú jú hakušo (2023) (seriál)
Vlastně fajn zábava. Jenom dost škoda, že to všechno bylo tak trochu z rychlíku. Takže je dost těžký věřit určitým situacím. Na druhou stranu...hravý, zábavný a když přijde na akci, tak teda hodně, hodně dobrý. Takže jo, proč ne? :) 90%.
Jú jú hakušo - Episode 5 (2023) (epizóda)
Povedené finále. Poměrně dost jsem se bavila :)
Jú jú hakušo - Episode 4 (2023) (epizóda)
Velká záchrana a finále muže začít...
Jú jú hakušo - Episode 3 (2023) (epizóda)
Jsme v polovině. Není divný tohle psát u třetího dílu? Ale...jsme v polovině a je čas zvolnit. A to společně s mou nejoblíbenější pasáží snad úplně všude. Je čas na trénink! A potom do akce. Super!