Posledné recenzie (4 198)
Neporazitelný - Série 2 (2023) (séria)
Už je to bohužel mírně přes kopírák, a moc tomu nepomáhá ani náhodné umírání ve spojitosti s ještě nahodilejším zmrtvýchvstávání všech možných postav, ale tak budiž, tohle bychom klidně mohli stokrát vyčítat sešitovému Marvel universu. Oproti těmto menším výtkám je totiž Neporazitelný i nadále zdaleka nejbombovějším animovaným akčňákem v celém širém vesmíru, a spousta šokujících twistů nedá spát nejednomu fanouškovi Comic Conu. Kirkman je bůh hrdinského dramatu a uvěřitelných dialogů v neuvěřitelném světě, a já se pořád divím, proč to sakra už dávno nevychází v žádném českém komiksovém nakladatesltví!
Andor - Season 1 (2022) (séria)
Asi je to víc ke čtyřem hvězdám, jenomže mi naprosto imponovalo to chytré rozdělování děje na "několik filmů", přičemž ten s heist tématikou u přehrady, a pak hlavně ten z vězení jsou naprosto totální Star Wars napínavé majstrštyky. Epizodky z vrakoviště a Andorova domova sice moc nezaujaly, ale ten prostředek, ten to teda nehorázně táhne nahoru. Osudová pointa postavy Andyho Serkise ve mně bude žít navždy, protože napsat takhle živelnou postavu, která se divákovi v životě nesmaže z hlavy, to je vážně kumšt. Nevěřil jsem, že se dá natočit takhle kvalitní SW věc na pokračování pro televizi.
Obležený (2023)
Neštěstí se nejedná o takový ten hipster slow burn wester, kdy se dvě hodiny nezáživně putuje s hlavní postavou, jen aby se na konci dvakrát vystřelilo, a byl konec. Co filmu schází na výpravě, to dohání v podstatě neustávajícím strachem o slečnu Wahingtonovou, a několika šťavnatými pistolnickými vsuvkami. Fandové žánru se zklamání rozhodně nedočkají. [Amazon Prime]
Posledný denníček (78)
DEAD MAN
Po mé celkem ostré kritice snímku jménem Místa mě dnes navštívila Yakuzza.
Pokud si ovšem myslí, že kvůli tomu přestanu psát komentáře, tak je na omylu!