Recenzie (2 271)
Sbohem, Země - Epizoda 4 (2024) (epizóda)
Teď jsme spolupachatelky? Zdá se, že jo. Ale otázkou je, jestli to nebude akorát horší...
Sbohem, Země - Epizoda 3 (2024) (epizóda)
Je čas slavit. Sice se blíží konec, ale stará parta je zase pohromadě. Jupí! Jupí? Až na ten velkej průšvih...
Sbohem, Země - Epizoda 2 (2024) (epizóda)
Tohle bylo úplně jinde než první a to je moc fajn. Dost minulosti, víc se tady pracuje s postavama. Takže moc fajn :)
Sbohem, Země - Epizoda 1 (2024) (epizóda)
Na úvodní díl moc rychlý, lehce zmatený, strašně moc informací, ale zase je moc fajn, jak jsou zpracovaný přechody v čase. Tři hvězdy jsou nutný, protože bych je dala, kdyby nebyly díly venku najednou, protože nechci být ovlivněna druhým dílem. Ale je to dost vlažný úvod. Škoda :(
House of the Owl - Pilot (2024) (epizóda)
Naprosto skvělý úvod. A bylo fajn pozorovat, jak taťka všude tahá za nitky, vždycky se postará a vyřeší každou situaci. Zatímco dětičky si řeší svoje životy jako by oddělené od toho všeho, ale zároveň ovlivněné tím, kdo je jejich otec, byť je každý z nich úplně jiný. ..ale zároveň je fajn, jak už je konci dílu cítit, že tohle bude asi docela dost drsný drama úplně stejně tak těžký rodinný drama. 4,5/5
Jibaejong - Episode 6 (2024) (epizóda)
Tak tohle bylo naprosto super. Díl, kde bylo snad všechno. A jsem moc ráda, že ta odpověď z minulého dílu ("Nic") se mi potvrdila :) ale kdo ví, že? Po dlouhé době kousek, kdy nemám odvahu dělat si v hlavě předčasné závěry, aby se mi všechno nezhroutilo. A to mě baví :)
Shiti Hanta (2024)
Pohodová zábava na páteční večer, na kterou se klidně můžete podívat i ve čtvrtek odpoledne. Jo, úvod by teda nešel, protože cokoliv, co se pokusí z mojí strany znít alepsoň trochu vtipně, totálně pohoří, protože mám za sebou opravdu vtipný matroš. Tomu se prostě nelze vyrovnat! A přestože bych tady mohla i trochu rejpat, vážně na to nemám náladu. Na to jí mám až moc právě teď až moc dobrou :) jasných, spokojených a neobjektivních pět hvězd :)
Jibaejong - Episode 5 (2024) (epizóda)
Dostáváme se k jádru pudla a k tomu, co se schovává v suterénu. Jenom jsem zvědavá, jak někdo, kdo ani nikdy nesnědl "maso", zvládne to, co se tam stalo. Ups. Jenom ta závěrečná otázka. Proč mě hned napadla odpověď?: Nic. Tak uvidíme, jak moc jsem mimo :)
#Žiju (2020)
Vlastně fajn film, kterej si jde, jde a potom...no, a potom dojde. Ano, jsou tam nějaký věci, který úplně smysl nedávají, ale většina z nich se děje hned poté, co má hlavní hrdina epizodku, tak mu tak trochu jebne a začne dělat blbosti. A já to chápala. Podotázka: jak dlouho bych vydržela zavřená v bytě se svýma soucasnýma zásobama? Vždyť já bych ani neměla nic, čím bych potom nahradila absenci vody jako tady! Takže jo, tak trochu blbost, kde se postupně odškrtnává a všechno, co jsem tam vidět chtěla, to jsem taky dostala. Včetně "pána z osmého patra". Prostě romantik ;) jenom to nebyla až taková zábava, jak to mohlo být. Což vynahrazuje kratší stopáž. Za dva dny se mi to ale vypaří z hlavy (ale konkurečního žraloka z ní nedostanu nikdy!), důkazem byť, že jsem včera zapomněla napsat komentář hned po shlédnutí. Ale tentokrát to není moje chyba, ale filmu :) mohlo to být o tolik lepší :(
Guan yu wei zhi de wo men (2024) (seriál)
Okamžitě teď potřebuju nějakej kouzelnej prášek, abych zapomněla, že jsem Unknown viděla. Protože potom bych to mohla vidět znovu poprvé :) každá rodina je jiná. Ale to nejdůležitější je v každé z nich stejné :) pět hvězd je málo!