Recenzie (2 275)
Hawkeye - Tohle mají být Vánoce? (2021) (epizóda)
Naprosto skvěle finále. Třikrát podtrženo! Správná míra akce a skvělého humoru v pozadí neskutečný atmosféry, která je tady úplně nejlepší. Tohle jsem si moc užila :)
Hawkeye - Ronin (2021) (epizóda)
Skvělé malé finále, které funguje naprosto fajnově. Nejdřív pomalu, dozvíme se spoustu věcí a potom se vše zakončí dostatečně zběsile, aby velké finále bylo peckový. Takže moc fajn :)
Hawkeye - Parťáci, nemám pravdu? (2021) (epizóda)
Hodně pohodový díl. Vánoční emoce, lidský emoce. Moc fajn :)
Hawkeye - Ozvěny (2021) (epizóda)
Skvěle hrátky s oušky a šípy na pozadí skvělé akce. Milé :)
Hawkeye - Na schovku (2021) (epizóda)
Poměrně vtipný díl. V jiném seriálu bych asi byla naprdnutá (jé, ahoj, já propadla střechou, zrovna, když je po mě sháňka!), ale tady to na mě nějak funguje právě v tom pozitivním smyslu :) a je mi jedno, že kvůli tomu vypadám jako trouba ;)
Hawkeye - Hrdinům se vyhýbej (2021) (epizóda)
Na první díly se vždycky dívám trochu jinou optikou než na ty další. A tady bylo všechno, abych se dívala dál. Objektivní posouzení až po druhém díle ;)
Příšera ze starého Soulu - Štvanice (2023) (epizóda)
Velký útěk s drsným následkem. Naprosto geniálně odvyprávěný díl :) ale čekat skoro dva týdny na pokračování bude náročný :(
Příšera ze starého Soulu - 혼돈 (2023) (epizóda)
Nothing cuts like a mother...
Příšera ze starého Soulu - Beznaděj (2023) (epizóda)
Ano, absolutní beznaděj na všech frontách :(
Příšera ze starého Soulu - 각인 (2023) (epizóda)
Napínavé záchrana, přestože je tenhle díl tak příjemně pomalej. Ale zato s dost bubu koncem!