Recenzie (165)
Top Gun: Maverick (2022)
Původní Top Gun považuju za podprůměrněj film, kterej zestárnul fakt zle. O to víc mě překvapilo, jak moc mě odrovnal Maverick.
Halloween končí (2022)
Bráško, Michael Myers v minulým díle rozjebe 15 borců během minuty, ale najednou se rozhodne žít 4 roky v kanále a nechat se přeprat randomákem, do kterýho přenese zlo. U týhle série člověk nikdy neví, co čekat.
She-Hulk: Neuveriteľná právnička (2022) (seriál)
Zelená panenka, v těsných džínách roštěnka je chvilkama fakt utrpení, který je strašně napsaný, odflákle natočený a hlavně úplně zbytečný. I tak bych si to ale pustil znovu radši, než takovýho letošního Thora.
Barbar (2022)
Do půlky 10/10 záležitost.
Vlkolak - Nočný lovec (2022) (TV film)
Vážně tady budeme Marvel vychvalovat za černobílý originální filtr, který se tváří jak kdyby do univerza přinesl něco rádoby nového?
Hádej, kdo je vrah (2022)
Sympatická teenage vyvražďovačka s božským finálním twistem. Jak už ale bývá zvykem, od A24 jsem čekal víc.
Rod Draka (2022) (seriál)
Je to tam. Je to tam všechno.
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
Porovnávání s Arcane je úplně mimo.
Nie, nie (2022)
Učebnicová ukázka "uchcaného artu" dokazující, že Jordan Peele je overrated režisér.
Banda - Série 3 (2022) (séria)
The Boys každým rokem sílí o krásný jeden bod z deseti. Tak třeba to u další série vytáhnou na tu krásnou devítku.