Recenzie (165)
Marvels (2023)
Ne, že by to bylo vyloženě absolutní dno Marvelu, ono je to především jedním slovem prázdný.
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
Scénářem rozhodně nejodpadnější díl z tohohle ubohýho Monsterverse. Amazonky v zemi pod zemí byly skutečně lahůdkou. Paradoxně mi to ale v kině uteklo, bombově to řvalo, a když se to bilo, tak jsem se vlastně bavil. Což jsem u předešlejch dílů říct nemohl. Ve zkratce - v pohodě sračka.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Já si občas říkám, jak je možný, že se tolik hrotí všichni ti Morbiové a Madame Webové, ale Blue Beetle, Black Adam a dvojka Aquamana, který jsou vyloženě utrpením, takhle skoro nikdo nepotupuje. Naprosto tragickej konec tohohle úžo DC universe. A vypadá to jak z prdele.
Medveď (2022) (seriál)
Boiling Point mě pár let zpátky učaroval a od tohohle seriálovýho médi jsem čekal něco podobnýho. Ale úplně to u mě nezabodovalo. Zběsilost ze začátku seriálu spíš škodila a k postavám byl můj vztah vyloženě nulovej. Na druhou stranu, když se 2. sérka přiklonila spíš ke komediálnímu žánru, přál jsem si naopak návrat k zběsilýmu tempu a nahuštěný atmošce. Což se v závěrečnejch dílech celkem dařilo a finální epizodka byla vynikající mňaminou. Má to ty dvě naprosto fascinující chaotický epizody (s1e7 a s2e10), který jsou vrchol a díky nim nelituju, že jsem na to čuměl. Ale zbytek mě nechal tak nějak chladným. Jamie Lee Curtis a Jeremy Allen White jsou neskuteční. Camea mě trošku vytrhávaly z děje a působily někdy i trochu na sílu.
Živí mrtví: Počátek konce - Série 8 (2023) (séria)
Tak nám to skončilo. KONEČNĚ. Začnu tím pozitivním - 8. řada Fearu vypadá fakt hezky a je škoda, že takovouhle kráskou nebylo původní TWD. A tím končím. Negativa: Sledoval jsem to a nenáviděl se za to, že jsem to kdy rozkoukal. Tohle je absolutní dno scénářů. Lidi, který za ním stojí, okamžitě vyhodit z jakejchkoliv scénáristickejch pozic a už nikdy jim nedávat šanci. Cože? Slyším z pozadí Madison říkat „Každý si zaslouží druhou šanci“? Drž tlamu! Odporný výkony děcek mě budou strašit v nočních můrách. Nenávidím všechny ty postavy, který jsem kdysi celkem s oblibou sledoval. Všichni do jednoho měli umřít, protože jejich neopodstatněný chování VŮBEC nedává smysl. V každý epizodě si všichni míří pistolema na palice a pár minut nato se objímaj. A každou chvíli tu obživne někdo mrtvej - a není z něj zombie, ale zase živej člověk. Krásný bylo přivést zpátky k životu postavu, která si prošla aspoň nějakým úspěšným příběhovým obloukem a v tý samý epizodě ji nechat spáchat sebevraždu. Zápletku PADRE nekomentuju, nejhorší story line celýho FTWD. CO TO KURVA BYLO. Fakt dno.
The Walking Dead: Daryl Dixon - Season 1 (2023) (séria)
Daryl byl miláčkem davů už od začátku původního seriálu, a já to nikdy moc nechápal. K mýmu překvapení je ale jeho spin-off tím nejlepším přírůstkem od 7. série. On jako postava mi byl hodně sympatický, prostředí Francie se mi zamlouvalo, vizuálně se jednalo bezpochyby o nejkrásnější počin z celýho TWD universe, ALE HLAVNĚ to působilo tak trochu jinak a nepřišlo mi, že čumím už po dvacátý na to samý. Kvality prvních dvou epizod si to bohužel neudrželo, ale i tak vyhlížím 2. sérku. Přestože mi tu svítí ve výsledku jen 3 hvězdy, uvnitř srdíčka mi to udělalo fakt velikánskou radost.
Podfu(c)k (2000)
Tak s Ritchiem jsme si nesedli ani u jeho nejprovařenějšího filmu...
Hotel Continental (2023) (seriál)
Neexistuje jedinej důvod, proč je tenhle spinoff roztahanej na tři HODINU A PŮL dlouhý epizody. Příběhová omáčka z Johnů Wicků, která nikdy nebyla nikterak poutavá, je tady v několikanásobným měřítku. A bolí to. Přitom to stačilo jen sestříhat na 150minutovej akčňák a byl bych spoko. Cením Jeníčka s Mařenkou assassins a boží licencovanou hudbu.
Blue Beetle (2023)
Já si prostě myslím, že ty aktuální superhrdinský filmy stojí vesměs všechny za jedno velký hovno. Obzvlášť několik posledních výtvorů DC(EU - jestli to pořád vůbec existuje). Tohle je definice prázdnoty, nudy a totálního cringe. Fandím outsiderům, ale přestože Blue Beetle byl už před vydáním odsouzenej k neúspěchu, trpěl jsem mnohonásobně víc, než jsem čekal.
Insidious: Červené dvere (2023)
Nejnudnější horor, co jsem za poslední dobu viděl. Doslova zzz.