Recenzie (165)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Předem upozorňuji, že nemám v úmyslu film jakkoliv hanit a naprosto respektuju, že pro mnohé je nejlepší marvelovkou posledních let a splněným dětským snem. Já jsem tu od toho, abych poskytl pohled člověka, který při sledování euforii nezažil. A jelikož dnes slavíme 3 měsíce od premiéry, vezmu to i se spoilery. Než se dostanu k jádru, proč je za mě třetí Wattsův Spider-Man pouze lehce nadprůměrným filmem, rád bych uvedl na pravou míru, že i přes blíže zmíněné důvody se jedná o pohodový počin, který jakožto popcornová zábava funguje a v rámci MCU trilogie ho řadím nejvýš. Více ZDE.
Walking Dead - Vodcovia (2022) (epizóda)
Naši hrdinové se setkávají s novou komunitou... to tu dlouho nebylo. Nuda a extrémní vytočení z promrhaného využití času druhé třetiny završující série - dva pocity, které vystihují můj vztah k nejčerstvější epizodě. To, že je tam nějaká akce, díl nikterak nezlepšuje. Jedna z nejhorších epizod celého TWD. Ať už to radši skončí...
Walking Dead - The Lucky Ones (2022) (epizóda)
Zábavnější, než předchozí 2 epizody? Určitě. Ale, že by mě začalo zajímat, co se v Commonwealthu vlastně děje, to fakt ne. Je trošku směšný, jak důsledkem nedostatku zajímavých postav, nuceně dávají prostor těm, kteří v minulosti dělali vyloženě křoví. Zavzpomínání na typku z 5. a 6. série mi udělalo radost a ta prezidentka s kloboučkem je vlastně docela ok.
Krotitelia duchov: Dedičstvo (2021)
Upřímně se mi moc nelíbilo, jak tvůrci naložili se zapojením Egona – člena původní čtveřice krotitelů. Herec je totiž již pár let po smrti, nicméně i tak je do filmu nuceně přistrčen, což z jeho “účasti“ bez mluvy dělá pouze prvek sloužící k dojetí diváka. Za mě osobně takových příjemných 6/10, nejvíce mi ale z celého Afterlife uvíznou v hlavě roztomilí miniaturní marshmallow borečci. Více ZDE.
Hawkeye (2021) (seriál)
Seriál o lučištníkovi bude pravděpodobně celkem zásadním pro budoucí dění a časová investice naštěstí není přepálená, tudíž spíše doporučuji. Doufal jsem však, že budu překvapen a více spokojen. Takhle to v seriálovém působení Marvelu řadím někam na úroveň 𝗪𝗮𝗻𝗱𝗮𝗩𝗶𝘀𝗶𝗼𝗻 (2021). Více ZDE.
Walking Dead - Odpadlík (2022) (epizóda)
Už tomu bude pár sérií, co si přeju, aby Eugene zahynul bolestivou smrtí, což může dát klíč k tomu, jak se mi 11. epizoda líbila. Kdyby tohle nebyla poslední sezóna, možná bych i přemýšlel o ukončení sledování.
Walking Dead - Nový domov (2022) (epizóda)
U desáté epizody jsem si více, než u kterékoliv jiné uvědomil, jak moc už mě aktuálně žijící postavy nezajímají.
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
V případě netflixovského Texaského masakru se podělalo úplně všechno a film připomíná jakousi parodii na pár let starý Halloween (2018) po 40 letech. Očekávání byla na bodě mrazu, přesto jsem trpěl podobně, ne-li bolestivěji, než na kusy rozřezaní teenageři. Více ZDE.
Bod varu (2021)
Chtěl jsem tomu nastřelit tu krásnou desítku, minimálně polovinu filmu jsem neměl jedinou výtku – snad jen lehce roztřepanou kameru, což se ale dá pochopit a rádi to filmu odpustíte. Později se však rozuzlí jedna slabší dějová linka, která mi přišla poněkud přehrocená a závěrečné vygradování působilo trošičku odfláknutě. Maličké vady na kráse by vás ale neměli odradit od návštěvy kina, protože Boiling Point je pecka! Více ZDE