Posledné recenzie (46)
WandaVision - Nechaj ten ovládač (2021) (epizóda)
Jako seriál po vizuální stránce pěkný. Po příběhové stránce to bude určitě s dalšími epizodami určitě také super ale zrovna u tohodle by to měl Disney vypustit vše najednou. Ani po druhém díle nemám totiž pocit, že bych byl natěšený na další díl na který se musí čekat týden jako u jiných seriálů. 😅 Uvidíme co nás bude čekat dál.
Wonder Woman 1984 (2020)
Chtěl jsem dát 4 hvězdy. Celkové film působí super ale! Jako zrecyklovat soundtrack z filmu The Sunshine a narvat tam i soundtrack z Batman vs. Superman tak to mám dost. 2 hvězdy za recyklaci.
Stranger Things - Kapitola osmá: Bitva u Starcourtu (2019) (epizóda)
Musím říct, že celá 3. Série se mi tématicky i stylově líbíla víc než první dvě dohromady!