Recenzie (5 925)
Polisse (2011)
Až dokumentaristicky strohým stylem natočené drama o práci policejního oddělení na ochranu dětí.
Návrat do budúcnosti 2 (1989)
Oproti prvnímu dílu je zde nesrovnatelně méně vtipných scén, samotný nápad je už okoukaný, ale nelze tomu upřít výborné propojení s jedničkou.
Listy mŕtveho (1986)
Plíseň, smrad, zatuchlost, zvratky, krev, bolest, lidé v místech, kam se štítí chodit i krysy a pavouci, lidé, kteří přeźili, dá-li se to tak nazvat. Jediný, kdo žije, je armáda. Burcující, ohavný film. I opilí zdravotníci se tam bojí chodit.
Pan Harvey zapaluje svíčku (2005) (TV film)
Nářez! Jeden měli dostat ti odporní a skvěle zahraní spratci. Druhý je samotný film. Když může mít i ateista duchovní zážitek, je to jasně za pět.
Joker (2019)
Nepochybně kvalitní scénář je potřisněn Phoenixovým trapným výkonem a především režií, která by si měla nafackovat. Phoenixovi nevěřím ani duševní poruchu, ani radost ze zabíjení, je nudný a trapný, ve srovnání s charismatickým a mrazivým Legerovým Jokerem se jedná pouze o absurdní pokus předstírat hru na Jokera. Phillips film absolutně nezvlàdl, nulová atmosféra, mizivé napětí. Trapně se domnívá, že temnou atmosféru pořídí tím, že snímek se bude odehrávat ve tmě. Inu, nepořídí. Komu není shůry dáno… Minimálně polovina zàběrů by potřebovala zkrátit, střih je téměř nejžalostnější složkou tohoto filmu. Scénář dával tolik příležitostí k emocionálním výbuchům, ale i vražda v příměm přenodu je natočena tak rutinérsky, že takhle by snad nenatočil pan Rutina Hřebejk ani nákup pečiva v libovolném unifikovaném obchodním řetězci. Nesmírná škoda scénáře i peněz vyhozených do tohoto velice špatného filmu.
Na západe nič nové (1930)
Tak jsem zhruba dvě hodiny byla v zákopech I. světové války a byl to dost hnus. Zbyl pocit, že válka je zbytečná. Skvělé převedení románu na filmové plátno, bezchybný snímek.
První a poslední (1959)
Nepochybně zajímavý historický exkurz do doby bytové krize. Ale naprosto všechno je na tomto filmu průněrné, bohužel počítajíc v to i herecké výkony.
Páteční večer (2002)
Muž a žena ťtéměř po čtyřiceti letech se svou poetikou skutečně blíží Lelouchovi. Denisová je nebývale hravá a svou dvorní kameramankou Godardovou kouzlí. Mezi kouzelnické kousky patří i hudba, která sice není tak romanticky hravá, jako ta Laiova, ale dosahuje naléhavosti Ravela. Tohle je určitě jeden z nejněžnějších filmů Claire Denisové.
Whiplash (2013)
Už tenhle kraťas má potenciál potěšit všechny milovníky dobré muziky.
Spojenec (2006)
Velmi dobře obsazený film o vyloupení banky má sice chytrý scénář, ale ne zase tak, aby člověku utkvěl. Lee umí budovat napětí a s bravurou zvládá akční scény. Neodpustil si alespoň drobné zmínky na téma rasismus a hlavní hrdina je samizřejmě černoch. Zábavný film, který rychle vyprchá z hlavy.