Recenzie (43)
Tajný zákop (2023)
Ten konec me dostal -)
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Konecne neco trochu jineho a zabavneho. Ocenuji obrovskou praci, ktera za tim musi byt. Bavil jsem se. Dostaly me fory na Netflix a vubec americkou produkci plus super vizualni zpracovani. Nevim jestli si hodnotici vsimli, ale opravdu kvalitni, nebo snad prelomove filmy se uz davno netoci, takze dnes hodnotime uz jen druhou a horsi ligu. Nelze srovnat s nicim ceskym, protoze je to original. Vadily mi jen zbytecne vulgarismy - ty uz nudi a srazi film. Boss v bazenu byl krok vedle. Jinak si to dam znovu -)
Zbožňovaný (2021)
Rozhodne jsem to nevidel naposledy. Nizke hodnoceni pricitam tomu, ze zde hodnoti prevazne generace pod 30 let, ktera ma vetsinove naprosto jiny vkus. Takze doporucuji -)
Top Gun: Maverick (2022)
Konečně dobrý film…
Duna (2021)
Ve filmu se za tak dlouhou dobu vlastne skoro nic nestane. Je to ten typ filmu, kdy na sebe vsichni vyznamne koukaji a vedou proslovy. Skoro jsem si myslel, ze je to od Nolena.
Shoky & Morthy: Posledná veľká akcia (2021)
Bavil jsem se, ten konec je tedy hustej…..
Karel (2020)
Bohuzel musim rict, ze to slo urcite lepe a alespon na 2 dily. Na osobnost KG je toto malo….. Ale jinak je to prijemne na koukani.
Plnou parou vzad! (2002)
Bezva odpocinkova komedie.
Wind River (2017)
Tak tohle bylo hodně zlý. Tolik nelogičností a nesmyslů jsem v jednom filmu dlouho neviděl. Zdejší hodnocení nechápu....
Princezná a pol kráľovstva (2019) (TV film)
Pro me originalni a zabavne.