Recenzie (43)
Ako básnici čakajú na zázrak (2016)
Naprosto pohodový film. Kdo chce hledat chyby najde, ale "básníkáři" budou spokojeni.
Trhák (1980)
Nebýt těch pro mě strašlivých písniček, tak by to bylo 5 hvězd.
Gangster KA (2015)
Baví mě to. Super hudební kulisa.
Prípady 1. oddelenia (2014) (seriál)
Super. Konečně kvalitní český seriál -)
Svätojánsky venček (2015) (TV film)
Ach jo. Špatně obsazené, zahrané (až na výjimky), scénář sepisovaný zřejmě v MHD na rychlo. Nikdy více.
Traja bratia (2014)
Moje dítě tuhle pohádku zbožňuje, díky tomu jsem ji viděl několikrát a každé další shlédnutí je lepší než to předchozí. Písničky jsou velmi návykové -)
James Bond: Spectre (2015)
Amerika vítězí definitivně nad Anglií. Film, který nemá s Bondem nic společného. Kdyby to bylo jenom jiné, ale bez značky Bond by se tomuto filmu snad všichni vysmáli, jak je špatně natočené. Děj a jeho kontinuita evidentně nikoho netrápila, na Bonda lidi přeci přijdou vždy-)
Čert a Káča (1955)
Výborná záležitost s vynikající hudbou a dabingem. Pohádka napoprvé možná nezaujme, ale když ji sleduji po několikáté s dětmi, musím říci, že super a rozhodně moc hezky zpracováno.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Čekal jsem víc, dostal jsem míň, ale jinak pohodové pokoukání. Ještě nevím, jestli to chci vidět znovu.....
Tridsať prípadov majora Zemana (1974) (seriál)
Čtyři hvězdy pro nepolitické díly (kvadratura ženy, bestie....). Ostatní jsou pro mě zajímavým náhledem na to, jak se může jakýkoli režim snažit ovlivnit vnímání reality přes film resp. seriál.