Recenzie (1 098)
Saw: Hra o prežitie (2004)
Nejradši je v první řadě. Při závěrečný scéně vždy mráz po zádech.
O dvanástich mesiačikoch (2012) (TV film)
To jsem se těšil na novou a originální pohádku a ono tohle. Mrazík a tři oříšky v jednom. Aspoň, že ta Žilková tam zahrála dobře jinak by byl odpad.
Piatok trinásteho (2009)
Jason byl tak trochu rychlejší a dokonce mi přišlo, že i chvilku běžel. Jinak klasika u pátku, sex a mladý holky ukážou prsa než zemřou.
Univerzálny vojak 3: Znovuzrodenie (2009)
Podle hodnocení jsem čekal, že si zlepšim chuť po hrozný dvojce, ale tohle bylo stejně hrozný. Zbytečně vznikly tyhle pokračování. Oba filmy krouží na hranici odpadu.
Historky od krbu - Tak dělejte něco! (1994) (epizóda)
Jdu tě přeroubovat ty čurine. Absolutní brutus. Tak to považuju za jednu z nejlepších scén co jsem kdy v životě viděl. Musel jsem si to pustit hnedka třikrát a pokaždý jsem se rubal smíchy.
Univerzálny vojak (1992)
Jeden z filmů co jsem viděl asi nejvíckrát v životě. Lundgren je dokonalý. "Vojíne, když řeknu vyskoč tak řekneš, jak vysoko. Proč ti to neleze do tvý zasraný bedny. Tak mi ukaž, jak odkrouhneš tuhle rákosnickou zrádkyni. Jenom část hlášek co tam sází Lundgren to nemá chybu.
Jason X (2001)
Ví někdo co to má na tváři?. "Je to něco, jako karbonový filtr 20.století." Co je hokejová maska? Docela zajmavý debaty, který mě hnedka přinutily dát pauzu a zjistit z v jakém roce se odehrává film. Je to rok 2455. Posledních 20 minut bylo dost špatných.
Respice finem (1967)
Ještě bych chtěl vidět o osamělých mužích, ale to bohužel není. Ty chodej na pivo a neseděj doma, jak babky.
Barvy života (2001) (relácia)
Takový pořady jsou hlavně o hostech. Viděl jsem díl s Romanem Vaňkem tak to bylo dobrý, ale ten co přišel po něm byl fakt nudnej.
Piatok trinásteho 9 (1993)
To na konci mě hodně překvapilo a i potěšilo, protože ta ruka patřila mému největšímu oblíbenci. Film je tak na ty dvě hvězdy, ale + 1 ruka, která sebere masku tak to dáme na 3 hvězdy.