Recenzie (1 095)
Jak šli nadělovat (1970)
Chudák anděl takovou čočku co dostával, až z toho dal flašku rumu na ex.
Vodnické zpívánky (2011)
Málo kdy se mi stane, že si přečtu většinu komentářů, ale tady mě fakt zajmalo co lidi napsali. Protože tak ujetý film se asi v Evropě nenatočí. Tenhle film překoná všechna očekávání. A hodnocení bych viděl na průměr, ale za ty scénky, který nikde už neuvidim dám 4 hvězdy. Jestli někdo neví co si pustit za film tak tohle je správná volba. Škoda, že není žebříček ujetých filmů.
Pomstiteľ s píšťalou (1986)
Dá se říct, že asi skoro jediný film ze Severní Koreji, který lze vidět. Na to dobu celkem povedený film. Létání mi nevadí a dějově to nebylo špatný. Na konci jsem čekal svatbu, ale ta se nekonala, holt není to trapný americký zakončení filmu.
Mravnosť nadovšetko (1937)
Možná někoho odradí film podle názvu, jako mě, ale to je chyba. V roce 1937 natočit takový film na takový téma mě docela překvapilo.
Krstný otec II (1974)
Jeden z mála filmů kde mě neodradí délka filmu a vůbec by mi nevadila hodina navíc.
Krstný otec (1972)
Jeden z mála filmů kde mě neodradí délka filmu a vůbec by mi nevadila hodina navíc. Není film, kde bylo tolik charisma pohromadě.
Spartakus (2010) (seriál)
Prostě masakr. Tohle patří mezi to nejlepší co jsem kdy viděl. Hodně scén vidím furt tak živě, že jsem docela zvědav jestli uvidim někdy něco lepšího.Třetí řada dokoukaná je to smutný...
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
První, druhá řada naprůměrná, třetí průměr a čtvrtá byla tak trochu zbytečná. Nejlepší postava T-bag, který se mi na svobodě moc nelíbil, ale jeho role ve vězení byla super.
Bojová loď (2012)
Zase to dokázali a hlavně, že Rihanna přežila, že nám ještě zazpívá. Nic originálního nečekejte, ale koukat se na to dá.
Cvrček a housličky (1978)
Kapr překvapil.