Recenzie (1 098)
Proti temnote (2009)
Blbost to byla, ale chvilkama i napínavý. A Seagal se objevil vždycky, když bylo potřeba a zamával se svým mečem nebo občas pročistil brokovnici. Jsou horší filmy co natočil a tady aspoň nehrál hip hop tak to oceňuju to se v jeho nových filmech často nestává.
Mach a Šebestová k tabuli! (1985)
To víte doba ledová je doba ledová, všude samej mamut. To by mě zajímalo, kde vzali v pravěku takovej pěknej modrej hrnec na mamuty?
Trip (1967)
S LSD zkušenosti nemám takže tento snímek nemůžu nijak extra posoudit a ta šílená (možná hippies) muzika mě přinutila tohle nedokoukat. Dvě hvězdy za moc nepovedený pokus ukázat, jak to asi probíhá, když někdo zblajzne papíra.
REC (2007)
Mě to připomínalo nějaký zombie film se špatnou kamerou a tady akorát víc řvali.
Věčný žid (1940)
Fuj tak ten konec by měli vidět zachránci zvířat.
Film o filmu: Na půdě aneb Kdo má dneska narozeniny? (2009) (TV film)
Potěšila mě cedule za Bartou Nymburk hl. n.
Na cestě - Na ceste po Gorolsku (2009) (epizóda)
Zatim pro mě nejnudnější cesta asi tim, že to je z ČR.
V zajatí rýchlosti (2005)
Nečekal bych, že taková upravená plechovka dokáže jet tak rychle.
Vera Cruz (1954)
První mé setkání s Burtem Lancasterem a docela se těšim na jeho další filmy. Na tomhle westernu se mi líbilo, že dialogy šly s dějem a nebyly tam zbytečný kecy a film byl celkem svižný tak proto 4 hvězdy.
Columbo - Posvietiť si na vraždu (1976) (epizóda)
Dobře hrál William Shatner překvapenýho, když za ním přišel poprvé Columbo, ale to přece všichni víme, že to na Columba neplatí :-)