Recenzie (1 098)
Powerless - Wayne or Lose (2017) (epizóda)
První díl je v pohodě. Hezké, jak se nová vedoucí snaží což dávalo štávu a tempo. A asi čekám pokles kvality v dalších dílech podle hodnocení.
Gynekologie 2 - Hodina mezi psem a vlkem (2007) (epizóda)
Primář je znalec koukne a vidí.
Lovci stínů: Nástroje smrti - Ani cesta do pekel není jednoduchá (2016) (epizóda)
První díl se docela dal, ale tohle už ne. Takže tenhle seriál u mě skončil hodně rychle.
Chinaski: Venku je na nule (2017) (hudobný videoklip)
V tuhle chvíli nejnovější klip Chinaski a taky ze vše nejlepší.
Christina Aguilera: Not Myself Tonight (2010) (hudobný videoklip)
Docela změna styl Lady Gaga, ale z mého pohledu jí to šlo. Jeden z Christiny nejlepších klipů.
Američtí bohové - A Prayer for Mad Sweeney (2017) (epizóda)
Nejnudnější díl.
Michajlov: Konzum (2017) (hudobný videoklip)
Ten to rozbil. Nikoho nešetřil.
Hospoda - Nekuřácký den (1997) (epizóda)
V tomto roce by byl Jonáš bez starostí.
Krkonošská rozprávka - Jak Trautenberk otrávil strakatou kozu (1984) (epizóda)
Tak tady chtěl být Trautenberk nejvíc zákeřný.
Krkonošská rozprávka - Jak se chtěl Trautenberk pomstít Krakonošovi (1984) (epizóda)
Takhle hloupý poskoky bych taky bral. Měli ho tam nechat.