Recenzie (3 864)
Vynález (2004)
4 kluci něco kutí v garáži a furt mluví. Hraje si to na něco chytrého. Rozpočet "filmu" odhaduju tak na $1000. Dívat se na to nedá, je to amatérská blbost plná zbytečných keců.
Stopy krvi (2006)
Blbá promiskuitní kráva a natěšený zaláskovaný trouba jedou na výlet do hor, kde je terorizuje ulítlý sadistický psychopat. Zatím to zní celkem dobře. V reálu je to však fest otřesně zpracované. Herci, příběh, scénář, děj, kamera, vlastně asi vše je ve výsledku nedívatelná blbá tupá nudná obtěžující a protivná sračka. Nedodíváno, nedívatelné.
Mesiac 44 (1990)
Tupý studiový film bez děje, bez nápadu, bez atmosféry... Otřesné.
Old Boy (2013)
Spousta a spousta hluchých míst, pomalý děj, toporný herecký výkon hlavního hrdiny, nesmyslně udělané rvačky typu jeden s holýma rukama proti 20 baseballovým pálkám a hádejte, kdo vyhraje? Ke konci to dostalo nějaký trochu směr se zvláštním rozuzlením a pitomým americkým koncem.
Noc zombie (2013) (TV film)
Asylum je vždy odpad. Ani tahle sračka není výjimkou.
Masakr (1989)
Stupidita.
Mute (2018)
Chaotický zmatený příběh, hrubě přeplácané kostýmy, otřesně udělané jakoby město budoucnosti, směska všech možných žánrů splácaných dokupy hlava nehlava. Dávám 1⭐ za snahu o podivný atypický film, ale byla to nakonec stejně jen blbá zmatlaná nesourodá krávovina.
Operácia Entebbe (2018)
Celkem dobrý film, ale ty pitomé tanečky mi dost vadily. Celá ta dějová linka kolem té tanečnice byla zbytečná.
Za zrkadlom (2018)
Cage, stres, ujetá manželka, motel, tlak, práce, zmatek, pocit zodpovědnosti, ztráta dcery. Výsledkem je dobrý, trochu chaotický, dívatelný, ale docela blbý film.
Mesiac Jupitera (2017)
To nešlo koukat a už vůbec ne dokoukat.