Recenzie (3 864)
Karbon (2017)
Fracouzi taky rapují?
Dark River (2017)
Vypatlaná hnusná kráva a pár dalších špinavců v nudném filmu o ničem.
Baby Driver (2017)
Film udělaný na míru pro adolescentního pitomečka, který "hraje" otřelého kriminálníka, který jezdí autem jako kokot v idiotském filmu pro cílovou skupinu: "ženy, věk 10 - 15 let".
Čepel smrti (2009)
Blejt. Slasher? :)))))
San Andreas (2015)
Blejt.
Recall (2018)
Komorní vulgární amatérská sračka o několika primitivech.
Detox (2016)
Nápadité, zajímavé, dobře natočené. Ne dokonalé, ale zaujalo.
The Domestics (2018)
Chtělo to aspoň 3 věci: 1) aby se tam nevyskytovala ta blbá anorektická odbarvená kráva se sluchátky, 2) aby nahradili jejího manžela někým aspoň trochu charizmatickým a schopným hrát, 3) aby režisér konsolidoval děj do nějakého smysluplného nerozvrkočeného tvarosměru. Jinak dívatelné, ale chaotické, a ta bloncka mě fakt vytáčela už jen svým bytím.
Údolí smrti (2004)
Bez komentáře.
The Escape of Prisoner 614 (2018)
Lehká jemná nekonfliktní blbá kravina. Myšleno v dobrém...