Recenzie (3 850)
Vražedné čísla (2005) (seriál)
Kokot
Tomb Raider (2018)
Použil bych jiný název a vybral jinou hlavní hrdinku. Název Tomb Raider to shazuje a ta anorektická holčina taky. Přesto lepší než chemická Angelina s vyhřezlými rty.
Delírium (2018)
Magor chodí po baráku a magoří. Brutus nuda. Aspoň že na konci přibude další magor, tak se aspoň porvou.
Anon (2018)
Protivné čtverečky, písmenka po celou dobu, nudný pomalý děj a blbý konec. Ztracený čas s levným filmem.
Stopár (2007)
Jeníček a Mařenka jedou na výlet. Oba jsou úplně blbí, tak se těším, kdy konečné umřou. Zapíchne to ale jen Jeníček kvůli blbé Mařence. Nezáživný tupý film.
451 stupňů Fahrenheita (2018) (TV film)
Pár vymytých mozků spaluje knihy v tomto totálně idiotském filmu z produkce HBO, což je vždy zárukou naprosté sračky.
Gangster Caine (2011)
Úžasný zážitek. Můžete přeskakovat celé desítky minut a přesto se děj nikam nepohodlné. Hrozná blbá nudná kravina.
Veľká americká lúpež (2013)
Užvatlaná kravina.
Molly a jej hra (2017)
Nudný ukecaný film o manipulativní feministické potvoře, která měla po právu pobýt tak 8 až 10 let ve vězení.
El cadáver de Anna Fritz (2015)
Docela morbidní zápletka, ale jinak dobrý film.