Recenzie (3 864)
Gangster Caine (2011)
Úžasný zážitek. Můžete přeskakovat celé desítky minut a přesto se děj nikam nepohodlné. Hrozná blbá nudná kravina.
Veľká americká lúpež (2013)
Užvatlaná kravina.
Molly a jej hra (2017)
Nudný ukecaný film o manipulativní feministické potvoře, která měla po právu pobýt tak 8 až 10 let ve vězení.
El cadáver de Anna Fritz (2015)
Docela morbidní zápletka, ale jinak dobrý film.
Phoenix Forgotten (2017)
Roztřepaná kamera.. Na to se dívat odmítám.
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
Dlouhá, převážně animovaná cipovina pro děti. Nedokoukáno.
Pengabdi Setan (2017)
Amatérská blbá asijská duchařina.
Villa Capri (2017)
Užvatlaná nudná kravina. Jen kvůli Freemanovi nedávám odpad.
Chamraď (2017)
Amatérská sračka na úrovni hovna.
Downrange (2017)
Jedna hvězda za brutalitu. Zbytek byl velmi monotónní nudný odpad. Osobně jsem se nemohl dočkat, až ty účastníky výletu konečně postřílí.