Recenzie (344)
Známi neznámi (2021)
Docela jsem se těšila, hlavně kvuli Martinovi Hoffmannovi a Petře Polnišové. Znám originál a bohužel, jak už zde psalo více lidí, je to pouze kopie bez ničeho navíc. I prostředí bytu a styl večera mi nesedí na ČR.
Jobs (2013)
American dream v nudné podobě, se špatným obsazením hlavního hrdiny...celkově plytké, nijaké...zapadne...
Základka (2012) (seriál)
narozdíl od ulice je tohle alespoň někdy trochu vtipný...sice asi omylem ale snaha se cení...
Ententýky (2012) (seriál)
sex ve městě?těžko...šest v tom?taky ne...a hlavně jména jako ute a arnoštka???wtf?
Perfect Days (2011)
první půlka celkem šla...zbytek? bez komentáře...po pohřbu to tam všechno vyvalili naráz bez ladu a skladu...a hotovo dvacet...jasný, je jedno s kým....jasný, je jedno jak a co bude...proboha! navíc mi prostě Kotek s Chýlkovou neladili...
Gran Torino (2008)
netřeba komentovat
Melancholia (2011)
druhý den už mi to přišlo jinak, zlepšuju hodnocení...ze tří na čtyři
Farma (2012) (relácia)
po dlouhé době reality show, která mě baví...
To bude boj! (2012)
neskutečně nudný, neskutečně trapný...chlapci vypadaj, že neumí do 5 počítat, tak ty super agenty jim teda fakt nevěřím!
Hotel Paradise (2012) (relácia)
já se bavím:D