Recenzie (344)
Beštiár (2007)
čekala jsem, že to nic extra nebude, ale že to bude tak špatné?hodně slabé...hlavní hrdinka byla fádní až nudná, děj byl tak nějak ořezaný, že sem se místy ztrácela (i když vlastně se tam celkově nic moc ani nedělo...), tvůrcům patrně šlo o to, aby to bylo peprné až skandální a tak tam napráskali tolik sexu co jen šlo...myslím, že to nepomohlo..jediné co stálo za ty dvě hvězdy byly hvězdné výkony Marka Vašuta v roli páva, Tomáše Matonohy za sex v chlívě a Karla Rodena prostě jen za to že je to Roden...
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
myslím že tenhle díl docela povedl...fakt se mi to líbilo...i když místy komický dabing trochu rušil ale v poho...:)
14 hodín strachu (2005) (TV film)
amíci se holt vyžívají v patosu...těhotná,mimino v inkubátoru a hrdinný doktoři...ble...z té "odvahy" a "nesobeckosti" je mi zle...
ROMing (2007)
slovo "pi*us, pi*a atd." jsem v takové frekvenci ještě neslyšela:)
24 (2001) (seriál)
jediné čím je tento seriál jedinečný je jeho neskutečná trapnost a snaha vytvořit iluzi reálného času...
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
WTF???ten Lenssenův knírek mě straší ve spaní...
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
po nepovedené dvojce příjemné překvapení...ale osud už bych po čtvrté nepokoušela...
Grandhotel (2006)
užásné záběry...skvělá hudba...
Olsen Twins: Sestry v Londýne (2001)
nechápu co to mělo být?vždyť se tam nic nestalo...vtipný to nebylo ...a já ani nevím proč sem na to koukala...
Plavba (2004) (TV film)
američani si tak rádi hrají na vojáčky...