Recenzie (344)
Grinch (2000)
miloučké...a některé zápichy stojí za to...
Ja, moje druhé ja a Irena (2000)
tenhle film mi připomíná blbý a blbější a jak už jsem řekla, tenhle humor jde mimo mě...
Muž na Mesiaci (1999)
carrey se tady ukázal naprosto v novém světle a musím uznat, že mu to v něm sekne taky.
Blbý a blbší (1994)
nevím..no...tenhle typ humoru mě nějak neoslovuje...
Maska (1994)
celkem vtipný,ale po druhé už se na to dívat nevydržím, ty vtípky po chvíli začnou být trapný...
Rad nešťastných príhod (2004)
no,jako film pro děti mi to přijde mos drsný..ale jinak to jde, ikdyž čekala jsem mnohem víc...
Na dotyk (2004)
hodně dobrej film na to,že jsou tam jen 4 herci a jeden z nich je Julia Roberts...tajk i přes to naprosto geniální
Goyove prízraky (2006)
čekala jsem, že to bude trochu víc o goyovi...ale jinak se mi film líbil. Jasně, na tak silné příběhy jako byl Přelet nad kukaččím hnízdem nebo Vlasy to nemá, ale celkově nejsem novým Formanem nějak zklamaná.
Krvavý diamant (2006)
docela povedené, až na trochu kýčovitý záběr na Lea na pahorku jak telefonuje s Maddy a umírá...
Doba ľadová 2 (2006)
i když dvojky nebývají tak dobré jako originál,mě se tahle líbila moc