Recenzie (344)
Mission: Impossible 4 (2011)
neskutečně nudné, neskutečně neuvěřitelné...
Helena (2012) (seriál)
Kopírovat seriál z oku 1988 v roce 2012 a v trapnejch interiérech, který by ani v té Americe nefungovaly? Dialogy už ani není třeba komentovat, stejně tak jako strašidlo Pagodovou....3 minuty na odpor stačily! p.s. Tohle, že je byt rodiny s nedostatkem financí? Asi by se tvůrci měli rozhlédnout kolem sebe...
Železná Lady (2011)
Čekala jsem nějaký ucelenější obraz vrcholu její kariéry. A nevím, jestli by skutečná Thatcherová byla ráda, že je zde vyobrazena jako stará nemocná žena odkázána na pomoc ostatních. Ani mně tenhle obraz nějak nepasoval. Očekávání byla obrovská, následoval bohužel rozpačitý pocit po předpremíéře. Každopádně Meryl byla skvělá a bez ní by tenhle film pravděpodobně zapadl. Oskar zasloužený.
Muži v nádeji (2011)
macháček už prostě nění vtipný, polívka s make upem vypadá opravdu strašidelně a prsatá slovenka? opravdu? pokolikáté už? to rádoby šokující odhalení na konci nebo co to mělo být...to snad ani nekomentovat...ale věřím, že to bude nejnavštěvovanější, neúspěšnější divácký film...
Vymedzený čas (2011)
nápad super, zpracování místy hodně podivné....škoda...potenciál obrovský...ale Timberlake prostě není herec...
Mama, ožeň ma! (2011) (relácia)
neskutečné...
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
tohle už ani Johnny nezachrání...chvílema jsem se ztrácela v "kdo je kdo"...ale ani mi to nevadilo, nedořešené vedlejší linie příběhu na konci...no, radši už dost s tímhle...
Kajínek (2010)
Kdyby si Jákl odpustil ty pseudocelebrity Noidy a Bendový, mohlo to být lepší...Jedna hvězda za M. Dlouhého, druhá za V. Dlouhého a třetí za Lavroněnka...Celkově ale nějak neberu to oslavování takovýho gaunera...A Vilhemová na té hlavě ten chemlon mít taky nemusela...
Dobrá manželka (2009) (seriál)
dost připomíná ally mcbeal, ale naštěstí zde není všechno to, co mě na ally štvalo...
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
velice důstojné zakončení